2013. február 28., csütörtök

TAG - amit eddig nem tudtál rólam

Engem is elért, imádom másokét olvasni, ezért én is leírok pár dolgot ami eszembe jut:)

-Beszólogatós vagyok, mindenkire puffogok aki hozzám ér a piacon, vagy totyorog előttem és komolyan agyvérzést tudnék kapni,mikor sietek de nem tudom kikerülni az embereket.

-Gyűlölöm a jeget, esek - kelek rajta és igazán úgy érzem magam mint egy négylábú állatka akinek mind a négy lába más irányba csúszik el, kapálózok és, persze akkor jön 100 olyan ember akit nem akarok,h lássa az égésemet.

-Pöttöm vagyok, 157 cm, kemény mi? Na ezt sokan kihasználták, kis édes naivának néznek, amit megbánnak mikor beszólok, ugyanis ezzel próbálom kompenzálni azt, hogy sokszor el akarnak taposni, átvitt értelemben is.

-Mindig betalálnak a büdös emberek. Buszon, hivatalokban....

- Imádom az állatokat, ha tehetném a menhely összes kutyusát hazahoznám. Gyűlölöm ha egy állatot szenvedni látok, kiakadok a lóhús botránytól és még a bébielefántot is képes vagyok megkönnyezni!

- Pajzsmirigy alulműködésem van amire életem végégig gyógyszert kell szednem.

- Túl hamar közel engedek embereket magamhoz, túl nyílt vagyok.

- Teljesen rá tudok kattanni dolgokra. Egy zenére, sorozatra, szereplőre.

- Gyűjtöm a sünis dolgokat.

 - Az új hobbim az ékszerkészítés.



- Nem szeretek discoba járni és nem is jártam.

- Kiskoromban is igazi hercegnő szindrómás lány voltam, folyton Barbieztam, vártam a herceget fehér lovon.

- Nagyon lelkiismeretes vagyok.

- Szinte bárkivel képes vagyok szóba elegyedni, akkor is ha nem ismerem.

- A galambok rendszeresen lekakkantanak a buszmegállóban , ugyanis ott eteti őket egy néni és odaszoktak. Na most azóta mission impossible úgy várni a buszt, h havi 1x ne tojjon le egy.....

- Rettegek, írtózom, undorodom a pókoktól. De a sünimet Rozit simán megetetem lisztkukaccal, kézből.

-16 évesen lett először festve  a hajam . Vagy 17, nem tudom, de sötét csokoládé színe lett.

- Teljesen rühellek munkanélküli lenni, dolgoznom kell, nem bírok meglenni a napi rutin nélkül,még ha nem is szeretem magát a napi rutint.( De lett munkám végrrrrrre :'))

- Több mint 5 éve szeretjük egymást a barátommal.

- A telefonjaim rendszeresen elromlanak, pedig én vigyázok rájuk, cserkészbecsszó *.*

- Fotóméniek vagyok, teljesen totally.

- Még most is van egy kislány énem, imádom a plüssállatokat, a kis játékokat , nézegetni, kitenni őket a szobámban.

- Gyűjtögetős vagyok, minden hülyeséget megőrzök. Emellett felhalmozok is mint egy kis mókus, pl  rúzsokból, lakkokból. De a lakkokat ki is használom!

- Imádom a női magazinokat, a fél vagyonom el tudnám rájuk költeni. Simán meg lehet fogni a hozzájuk mellékelt kis mintákkal, ajándékokkal.

-Van Poum, aki jelenleg egy kék nyuszi és CuniMun a neve. Aranyos, imádom és szinte megsajnálom ha éhes és nem tudok nem gondoskodni róla....

- Imádok turkálózni, és sokszor találok kincseket.

- Rettenetesen hergel ha a muszájt valami muszáLY-nak írja, képes vagyok szólni érte, bárkinek, bármikor, bárhol.

- Csak és kizárólag halk tv duruzsoláson bírok elaludni!

- Imádom a kávét és a kakaót

- Mindenki vegyen nekem sok virágot, nagyoooooonnagyon szeretek csak úgy virágot kapni


Tudnám még sorolni de nem fogom :D

Puszi: Hajni








3 megjegyzés:

Sziporka-Csuporka-Puszedli írta...

Na de miért akadsz a lóhús botrányon? Finom a lóhús, a botrány vele csak az, hogy sokkal olcsóbb, és mégis megpróbálják drágábban eladni azáltal, hogy másnak tüntetik fel. Egyébként meg ugyanolyan, mintha disznót, marhát, bárányt, nyuszit, vagy bármi mást ennél.

hajnoca3 írta...

Szimplán undorodom tőle mert ha rágondolok a szép nem vágásra tartott lovak ugranak be róla, nem tudom megmagyarázni, de ha pl olyan általános lenne mint a pipi vagy marhahús, disznó, akkor nem érezném ezt :)

mrs__kovacs írta...

Na én a nyúllal vagyok így, ok, egyék meg, de én ne tudjak róla :DD