2013. február 14., csütörtök

Valentin smink

Készítettem a szerelmesek és tágabb értelemben a szeretet napján egy álom Valentin sminket. Természetesen nem utcára való viselésre alkalmasnak szántam, legalábbis a száj részét, de a szem pl. egy buliban akár még el is mehet! Amikor nekiláttam, tudtam, hogy valami rózsaszínt csempészni akarok bele mindenképpen. Végül úgy döntöttem, elkészítem a napi rutin sminkemet kiindulási alapnak. Tehát Garnier BB krém ( zsíros bőrre való), Loreal szemspirál, Catrice pirosító amiről a legutóbb írtam, korrektor. Itt kezdődött a móka, mert elővettem egy nem olyan régen vásárolt szuperszónikusan olcsó és jó kis palettámat, eurós boltból való, még egyszer csak miatta kimentünk az eurósba a város szélére. Középre egy pezsgő színt vittem fel a két zugba pedig egy pezsgő-rózsaszín-mályva színkombinációt satíroztam el alapnak. Erre jött egy csomó csomó piros csillámpor, aminek kicsit pinkes beütése van, főleg mikor a szememen csücsül már. Érdekes, hogy sosem tudom eléggé élethűen befotózni a sminkeimet, egyszerűen nem adják ki amit a tükörben látok, a szép satírokat és élénk színeket..... 
A szám egy szivecskére lett alakítva, Rimmel bőrszín nude ajakcerkával ,,eltüntettem" a széleit, majd egy Catrice pink szemcerzuzával készítettem neki alapot, amire jött megint az ominózus csillámporhadsereg!






Hát ezt a csillámos sminket készítettem el csak úgy, a szórakoztatásomra :) Hogy tetszik? Nektek milyen a sminketek?

Sok szeretetet és boldogságot kívánok nektek a mai napra, ölelgessétek meg akiket szerettek és varázsoljatok nekik szép perceket! Köszönöm nektek,hogy velem vagytok, és sok nagy ölelést küldök, puszijaim: Hajnitok


2 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

De rohadt jó, főleg a szád :]

hajnoca3 írta...

Vúúú de örülök, hogy tetszik!!!!! :)