2013. február 24., vasárnap

Can't catch the Vampire

Imádom a Vámpírnaplókat, a Carrie naplóját, a The Hillywood Showkat és még sorolhatném, megszállot sorozatnéző vagyok! Jó ideje piszkálta a fantáziám a Vámpírnaplók féle Vampire face kivitelezése. Sajnos a nagy vágyam mellé egy színes kontaklencse lenne, az tenné fel az i-re a pontot az fix, mert az a vad vöröslő-feketés szem csak azzal érhető el,és persze,hogy a vaku még jobban kihozta a szemem zöldségét, ami abszolúte minden, de nem vad :) 



Haha, lassan tényleg :D 


Tipikus Vampire Diaries féle szem alatti feketés hajszálerek, ezt fontosnak éreztem


 És itt már próbáltam véresen komolyan venni a dolgokat :)


Nem egy nagy szószátyár poszt lett, de nem is ez volt most a lényeg úgy gondolom. Sajnos a fényviszonyok mostanság nem a legjobbak, ezért nem is szívesen fotózom be a sminkeket, amiket gyakorlok, hogy fejlődjek, ezt is szórakozásból és gyakorlásból készítettem, de gondoltam megosztom veletek :) A képek sosem tükrözik a valóságot még mindig, de bízom benne, hogy majd a jobb idő előrehaladtával a színek is élettelibben jönnek ki a képeimen is :)


Köszi,hogy benéztetek,sok puszi: Hajnitok


2 megjegyzés:

Laruska Bee írta...

Nekem nagyon tetszett ez a poszt. :) Egy kicsit másabb volt, mint a többi. :)))

Dóri írta...

A Vámpírnaplókat és a Carrie naplóját imádom. Az előbbinek nagyon várom az új részeit. :)

A smink jó lett. Az első (színes)képen tetszik igazán. :))