2013. február 12., kedd

A leggyönyörűbb zöld lakk - Emerald

Megtaláltam az álom zöld lakkomat, bizony. Azt mondjuk sosem gondoltam volna, hogy a Vianniban akadok rá extra olcsón, mondhatni fillérekért, de mikor megláttam, ahh mondom gyere a mamához :) Nem kellett csalódnom, bár pár napig lapult még a polcon, türelmesen várakozva, mikor felkentem, majdnem elájultam!

 Imádooooom! Emlékeztet picikét a Catrice - Genius in the bottle-jére, nem tudom miért, mert az aranyosabb-rezesebb szín, de mikor megcsillan rajta a fény, mégis van benne egy olyan tónus! Itt még nem volt rajta fedőlakk, de így is nagyon szépen fed amúgy már egy rétegben is!

 Itt látható jól a szín játékossága. Ahogy éri a fény van benne kék, zöld, arany, olajzöld és a zöld egyéb árnyalatai valamint isteni arany csillámok amik még szebbé teszik! Totális must have, ha tudtam volna, hogy fillérekért ezt a kis csodát kapom vettem volna vagy ötöt belőle ;)


Elnézést amúgy néhol méh vannak a körmöm körül lakk származékok, mert csak 1x mentem át körülötte lemosóval, utána még jött a fedőlakk, de mennem kellett és erre volt időm!



A lakk Laura Conti Spa manicure lakk, életemben nem hallottam még róla, megmondom őszintén, de hát van ez így a kisebb drogériás és eurós boltos lakkok esetében, de vicc az ár-érték arány, sokszor mikor ilyeneket látok-tapasztalok, nem értem az ismertebb márkákat, akik néha mellélőve ötször ekkora áron ötször rosszabb minőséget adnak ki a kezeik közül.

Ismeritek ezt a márkát, ha igen milyen színetek van belőle? Az is ilyen szép? :)

Ez a lakk hogy tetszik?

Köszi a látogatásotokat B&L falvában , sok puszim: Hajnitok


1 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Azta, de gyönyörű!
Nem is láttam még ilyen lakkot Vianniban sem, de már tényleg én érzem magam nyomoréknak, hogy mindig mindenki talál minden jóságot ilyen helyeken, én meg kb semmi :DD