2013. február 18., hétfő

Mozaik '13.02.18.


Hoztam képeket a kis Mozaik poszt keretein belül, amik mesélnek majd az elmúlt időszakról :)

 Rozi béjb édes mint mindig. Imádom, szeretem, egy kis tündér. Annyi szeretet lakozik egy ilyen kis állatban, hogy az hihetetlen :) Itt éppen elalvófélben volt miután adtam neki vacsorát, és ezek tökre meghitt ,, anya-lánya" pillanatok nálunk :')

 A szivecskés fánk must have volt V. nap környékén, nagyon édes, vicces, és finom is volt, a cukorkaszívek annyira feldobták :) A káposztavirágok pedig gyönyörűek voltak! Kaptam plüss szivecskét, olyan jóóóóó ölelgetni, hogy csak na! A Pringles pedig nagyon finom, értem mire fel a nagy hajcihő!

 Hát elindultunk ,,bulizni". Érdekes egy este volt, sok meglepő fordulattal, de azért jó lett a vége! Fekete cicás tusvonalas szemet és pink Kate Moss matt rúzst dobtam fel , Essence zselés tégelyes pirosítóval amiből kellett vagy 10 réteg mire úgy éreztem nem pucér a pofim! De utána szép színt kaptam :) Alá pedig a szokásos kis BB ( garnier) krémem lapult.A fülim Tally Weijl és nagy nagy szerelem!

Gyűrű azE-bayről,ami a 2. viseléskor puff durr dirr durr robaj kíséretében eltört. Nem baj egyszerűen megragasztható! Imádom az új szőrmés mellényemet, finom puha és meleg,és még egy állatka sem halt meg érte! A darts nyilak meg olyan csajosak, nem? :) Spontán darts party, bár nekem a régi nyilakkal jobban ment :/

Ezeket a képeket hoztam most, remélem tetszettek!

Köszi,hogy velem vagytok, sok puszim: Hajnitok


2 megjegyzés:

Laruska Bee írta...

Az a rúzsos gyűrű. :D Nagyon cuki! :)

mrs__kovacs írta...

Rozika <3 *-* Egyszer ellopom már Tőled...
A fánk nyami, a párna édi, a Pringles meg jó hogy finom! Amúgy én a Sparos "koppintását" is nagyon nagyon imádom! :]