2013. február 10., vasárnap

Újdonságok amiket szereztem!

Igaz még nem tudtam mindent befotózni, egyrészt időhiányában, másrészt fény hiányában, este meg már lehetetlen normális képeket készíteni, de a két kedvenc új szerzeményemet azért elhoztam megmutatni:)
Sajnos egyik nap szerencsétlenségemre összetört a kedvenc pirosítóm, ami egyébként egy Kallos pirosító. Sokat agyaltam , hogy rendbe hozom,de tiszta alkohol nincs itthon, venni nem akarok meg nem is tudom hol, patikában talán!? Mennyibe kerülhet? Mindegy, majd kitalálok valamit mert pálinkával mégsem szívesen regenerálnám szegényemet. Szükségem volt gyors utánpótlásra, mert a mindennapjaim része, és lágy kellemes üde színt adott. A többi pirosítóm túl durva hétköznapokra, a reggeli kapkodásban meg nincs időm órákig satírozni és a fényviszonyok mellett nem eltúlozni a dolgot.



Siralmas, tudom. Annyit had tegyek hozzá nem én ejtettem le, szóval tényleg bánt a dolog, de nem tehet róla anyum sem,hogy meglökte véletlenül a sminkes gurulós szekrénykét a fürdőben és paff, leugrott a kis szökdösős. Van valami ötletetek az alkoholos összeillesztését illetően?


Rátérve az újdonság részre, a jobboldalon látható ombre catrice pirosítóra esett a választásom, ami igazából ,,barnásító" :) Nekem jobban áll amúgy ez a lágy barnás szín, főleg a barna hajamhoz. Még talán a világos pink az amit szeretek, meg a narancs, az erősebb pinkes-pirosas színek nem tetszenek magamon és szinte mindet ugyanolyannak érzékelem magamon. 299 Ft igazán barátnői ár volt érte! Nézegettem a sok leárazott dolgot, de szerencsére az erőm nem ingott meg, mostanában ügyes vagyok és vissza tudom fogni magam teljesen , nem vettem mást, csak ezt ami kellett :) A másik újdonság egy e-bay-es termék ami rekord időn, 2 héten belül itt kopogott az ajtónkon, nagy meglepetésemre. Még várok pár olcsó de szuperszónikusan szép dolgot! Azokat is megmutatom természetesen.Az ecsetkészlet 0,99 dolcsi volt. Három igazán használható és jó ecset van benne, a többi meg jó lesz valamire , ennyi pénzért főleg :)


Amit még imádok benne az a mintája. Szeretem amikor az ilyen apróságok vidámságot csempésznek a szürke hétköznapokba :)

Ti rendeltetek valamit mostanában e-bayről?:)

Köszi,hogy itt voltatok és a rengeteg sok kommentet is a Valentin napos témához, igazán változatos válaszokat kaptam, és nagyon jó volt benneteket olvasni! Most is írjatok bátran! Sok puszim: Hajnitok


5 megjegyzés:

Orsi Szemán írta...

szia! a beteg pirosítódra egy gyógymód:
http://www.crystalmakeupstudio.com/2012/07/mini-tipp-eltort-bronzosito-megjavitasa.html
:)

phoenix írta...

Ez a Catrice pirosító nekem is megvan, nagyon szeretem. Én még szeptemberben vettem, már akkor is 299 Ft volt. Néztem azóta, hátha találok még belőle utánpótlásnak, de azokban a drogériákban, ahol én járok, nem volt :(
Én vodkát használtam egy eltört pirosító megjavításához, és nem maradt semmi kellemetlen szaga (pálinkával azért ez esélyes :D ). Persze sokkal jobban porolt-morzsolódott, de egy darabig még jó volt, gyorssegélynek tökéletes. Arra figyelj, hogy elég sokáig tart, amíg teljesen elpárolog belőle az alkohol, úgyhogy olyankor csináld, amikor legalább fél-1 napig nem lesz rá szükséged.

phoenix írta...

És még annyi, hogy nem kell hozzá sok alkohol! Inkább csak csepegtesd, 2-3 cseppenként keverd el teljesen a pirosítóval, látni fogod, hogy mikor jó. Én beleestem abba a hibába, hogy túl sokat tettem hozzá, emiatt elég lassan száradt ki.

djkaty írta...

Az ebay nagy barátom, én is rendeltem néhány ecsetet, volt, amiből már van egy, és annyira bevált, hogy rendeltem még, illetve néhány másikat is vettem, hátha azok is ennyire beválnak. :-)

mrs__kovacs írta...

Na, megkezdődött már a Catrice leárazás Veszprémben? :O Pénteken néztem a Kossuth utcai Rossmannban, de még semmi nem volt.