2016. január 21., csütörtök

A téli kézkrémeim-Cien vs. Balea teszt!

Sziasztok!

Télen, ahogy megjöttek az igazi mínuszok bizony feltűnt, hogy a kezeim eléggé elkezdtek kiszáradni, főként a bütykök körüli rész az ujjaim alatt. Estére égett és húzódott a bőröm, amelyre a testápolóm sem nyújtott már megfelelő megoldást... Ezért úgy döntöttem kipróbálom a dm egyik kis saját márkás, Balea cukiságát, mely tégelyes kiszerelésben kapható. A teljes neve Best Wishes, és emellett kapható még mandarinos-narancsos illatban is. Nagyon szép lila a csomagolása és ibolya- vanília illata is rögtön magával ragadó volt számomra. Kentem bőszen a kezeimet, reggelre puha bőrt kaptam, de este mindig újra feszült és fájt.. ez sem bizonyult elégnek... keresni kezdtem egy zsírosabb krémet, ami a töményebb állaga ellenére hamar beszívódik és nem csak ideig-óráig tartó hatást ad... hozzá kell tennem én nem vagyok a nagy krémezős, mindig megmaradnak a krémek és testápolók nálam mert elfelejtem bekenni magam. 


Adtam neki elég esélyt, de telt-múlt az idő és éreztem, hogy nem elég. Ekkor találtam rá keresgélés után a Lidl-ben a saját márkás Cien- SOS kézkrémre, amit megkukkantva egyből láttam, hogy ebben lesz szufla! Látszik a krémen, hogy bizony ebből nem spórolták ki amit kell, és zsírosabb, töményebb az addig látottaktól. Árban egyébként mindkét krém 3-400 Ft közötti, tehát direkt ezért említem őket egy lapon. 
A Cien krém segített a kezeimen. Nem feszül, nem fáj és ég, és már csak kétnaponta kenem be lefekvés előtt. Nekem bejött.. amúgy a másik krém is jó, de nem egy intenzív ápolásra való, inkább táskába bedobni és amikor eszedbejut vagy a munkában , iskolában előkapva elkenegetni tökéletes. 


Ha megnézitek a képen az állagbeli különbséget itt is szembetűnő: a Cien krém stabilabban ül a kezemen mint a sokkal lágyabb texturájú Balea. 

Ti próbáltátok már ezt a két krémet? Melyik a kedvenc téli kézápoló krémetek?

Puszillak Titeket:

Hajnitok



Nincsenek megjegyzések: