2016. január 17., vasárnap

Az épített műköröm és én

Sziasztok!

Egy ideje nem vettem körömlakkot és semmi körömalkotáshoz kapcsolódó dolgot, aminek az apropója nem más, minthogy eldöntöttem, kipróbálom az épített körmöt. Az elsőt a szülinapomra készítette a körmösöm aki nagyon ügyes, eredetileg porcelánfestőnek készült, így igazán jó a kézügyessége, hihetetlen dolgokat tud festeni és rajzolni egyaránt. 


Ez volt az első, egy kocka formájú francia alapon igazán télies, karácsonyos. Még weheartit-on néztem ki a mintát, a kis hőember és szarvas rabul ejtett. A körmeim nagyon gyorsan nőnek, erre most ismét bizonyítékot kaptunk azáltal,hogy irtó gyorsan lenőnek a manikűrök. Ezért még karácsony előtt mehettem is töltésre. Nem bánom, mert abból is egy igazán szép dolog sült ki.


Maradva a kocka formánál egy elegáns és visszafogott, ám mégis csillogó csillagos dolgot csinált nekem, amit szintén nagyon szerettem és jól éreztem magam vele. Szeretem , hogy mindent meg lehet vele beszélni, elmondja a véleményét és ötletel velem, a színekkel és mintákkal kapcsolatban.



Legutóbb tegnap előtt voltam nála, amikor változásra vágytam és elragadott a mandula forma, ezt is ki szerettem volna próbálni. A színeket is együtt találtuk ki és a mintát is a kövekkel..az eredmény pedig tök csajos és nekem nagyon tetszik! Már most szeretem!Csak Diamond nails és Crystal nails termékeket használ amúgy Timi, akinek nagyon hálás vagyok :) Már tudom is a következő kívánságlistámon mi fog szerepelni, ugyanis kiköltözik Londonba és addigra szeretnék én is venni a készletemhez (gél) pár dolgot és majd alkotgatni. Megéri mert sokkal tartósabb mint a sima körömlakk.

Ti próbáltátok már a műkörmöt? Szeretitek?

Sok puszi:


7 megjegyzés:

Nóri - Fifty Shades of Women írta...

A rajzok tényleg nagyon cukik, de a mandula forma szerintem sokkal jobban illik a kezedhez. Kecsesebbnek és elegánsabbnak tűnnek az ujjaid. :)

csak1csajszi írta...

Szerintem is jobb a mandula! Most én is pont mandula formàt csinàltatok holnap ;)

Kláresz írta...

Bizony, jobban áll a mandula! :) Én egyébként támogatom az otthoni műkörmözést. Évek óta magamnak alkotom a tip+zselé kombót, és arra lakkozok.

Névtelen írta...

Jajj, nem szeretnélek megbántani, de ez valami borzalmas munka :( Én ezért biztosan nem fizettem volna egy fityinget sem. Az otthoni körmözés pedig a világ egyik legnagyobb hülyesége, nem hiába külön szakma ez is, amit évekig kell gyakorolni. Láttam már jópár agyonreszelt és gombás körmöt.
Remélem nem bántottalak meg, szeretem a blogodat, de a helyedben másik körmöst keresnék. Bocsi :(

hajnoca3 írta...

Köszi a kommenteket <3 :) Igen egészen megszerettem a mandula formát! Kedves névtelen, a negatív vélemény is vélemény és mivel normálisan fogalmaztad meg így teljesen elfogadható! Ezzel semmi probléma :) Nem félek tőle, hogy gombás lesz vagy egyebek mert nagyon alaposan a lépéseknek megfelelően minden hozzá kellő oldattal kezelve van a körmöm a műköröm készítése előtt, valamint az eszközök is sterilek. Sejtettem, hogy kapok majd ilyen kommentet, de emiatt nem akartam nem írni a dologról! A házi körmözés ellen és mellett érvelő tábor pedig mindig is szemben állt egymással. Nekem az sem mindegy hogy a számomra tetsző és számomra megfelelő munkáért nem 5 ezret fizetek hanem sokkal kevesebbet... láttam már ,,profi" vizsgával rendelkező ember munkáját is olyannak amit én soha nem viselnék..ne feledd az éremnek mindig két oldala van! De ha Te nem szereted ezt így, persze ne is erőltesd, neked akkor valóban jobb ha iskolailag képzett emberhez mész majd el és akkor számodra megfelelő eredményt kapsz :)

Névtelen írta...

Tenyleg ne haragudj, csak ezek mindig irritaljak a szemem. Annak viszont orulok, hogy ugyelsz a kormodnel a biztonsagra:). Es termeszetesen emiatt ugyan ugy irj ezekrol a dolgokrol, jol teszed. Szeretem ezt a kis blogot ^^

hajnoca3 írta...

Köszönöm, aranyos vagy :) Nem baj ha van véleményed és köszönöm,hogy megírtad :)