2016. január 11., hétfő

Filmvélemény: Star Wars- Ébredő erő

Sziasztok!


Éppen még az utolsó percben Karácsony előtt sikerült Istivel megnézni a Star Wars új részét, az Ébredő erőt. Igaz a dologhoz hozzátartozik, hogy évfordulós aji volt tőlem a mozijegy, és már régóta a tarsolyunkban lapult, már októberben megvettem, hogy biztosan el tudjak menni a férfimmal az általa nagyon várt kultfilmre, ami  a gyerekkorában is nagy kedvence volt, az újabb részeket én is szerettem, a régebbieket meg nyomta a tévé most ezerrel. 
Kiderült,hogy jól tettem az előrelátást, mert nehezen kaptunk volna jegyet, teltházzal vette kezdetét a vetítés és aznapra már csak a dél körüli vetítési időpontra lett volna szabad hely. Azt be kell vallanom, én is vártam a filmet, szeretem a Star Wars-t na :) Szóval örömmel és izgatottan érkeztünk a mozihoz, sikerült még poharat is venni, bár azóta I. bánja, hogy nem a Kylo Ren-es figurát választotta :D Hiába, őt elragadta a sötét oldal, én BB8-nél maradva teljesen elolvadtam. 


Nem akarok spolerezni, hátha még valaki nem látta, szóval ahol olyan rész jönne majd írok egy piros SPOILER feliratot! Ott ne olvassatok tovább, ha nem akartok megtudni semmit előre. 

3D-s vetítés volt, és mikor megláttam a kis narancs-fehér droidot, BB8-t, teljesen megszerettem. Annyira aranyos a kis pittyegéseivel, a mozgásával és a vicces momentumaival. Azért női szemeknek egyéb látnivalót is találhatunk a filmben, ha értitek mire gondolok :)) A pasik se maradjanak el, a női főszereplő ,,Jedi" ott van nekik. 

SPOILER
Szóval a film a régi vonalon folytatódik, előtűnnek a nagy kedvencek, Chewbacca, Han Solo, és maga a csodajárgány is. A régi szereplők kicsit megöregedtek,de Leia és a többiek is ugyanolyan szerethető karakterek maradtak. A sztorit nem írnám le, harc a gonosz ellen, Han és Leia fia a sötét oldalra áll,ezért Luke aki a Jedi mestere volt száműzetésbe vonul, és mindenki őt keresi. Közben Kylo Ren próbálja nagyapja Veder nagyúr munkásságát folytatni, és egy, a korábbinál sokkal nagyobb halálcsillagot hoz létre, el akarja pusztítani az ellenállókat. Sokan kritizálják a színészt de nekem valamiért mégis tetszett a játéka, a vívódás ami benne zajlott, szerintem jól visszaadta. Végül mégis a rosszat választva és megüli apját és elmenekül egy csata után... a végén Luke is megkerül.
Nagyon hasonló ahhoz a részhez ahol abbamaradt a történet, a hídon történő apa-fia konfliktus is egyezik, de szerintem ez nem baj, mert mégis kaptunk újat is, sok eddig nem tudott információ is kitudódott. 







Mindent összevetve nagyon jó film lett és várom a folytatást. Lesznek mellékfilmek is, ezek évente fogják váltani egymást az új részekkel. 
Nem véletlen a nagy felhajtás és a nézői rekorddöntések, aki még nem látta és teheti, mindenképpen moziban nézze meg!

Nektek tetszett? Sok puszi:




Nincsenek megjegyzések: