2017. április 6., csütörtök

A puffadt szemes reggeli ébredés megmentője

Sziasztok!

Múlt hétvégén vasárnap reggelre irtóra bedurrantak a szemeim. Nem kentem rá semmi újat, nem történt semmi, tehát nem tudom mi válthatta ki, de vörös volt a szemhéjam és a szemem alatti érzékeny bőrfelület, szó szerint fájt az egész,és nagyon ronda volt, puffadt. Mikor belenéztem a tükörbe, majdnem hanyatt vágódtam, de nem adtam magam könnyen, hiszem eszembe jutott a heti egyszer bevetett kis szem alatti kollagénes zselés pakolásocskám.  Első körben a fagyasztóba hűtött kanál került a porondra, majd mikor a kellemes hűs érzés kifejtette a hatását lepihentem, és feldobtam a zselés anyagú, folyadékba áztatott párnákat.



A lényege az ilyen kis pakolásoknak gyakorlatilag ugyan az mint a fátyolmaszkoknak, csak itt nem a fátyol anyag viszi fel a bőrbe a tápláló anyagokat hanem a zselé. Könnyű feltenni, főleg azt ami csak bizonyos részekre való. Szkeptikus voltam az első kipróbáláskor, de 4 alkalmon túl elmondhatom,hogy csodálatos dologról van szó. Magam is alig hiszem el, de ha használom napokis simább a szemem, feszesebb a szemhéjam, látom és érzem. Főként a szemem alatti apró hunyorgástól lévő ráncocskáim halványulnak, töltődnek fel tőle. Imádom! Az ára is nagyon kedvező,ami főleg szimpatikussá teszi a szememben-szememnek (haha), 400 Ft volt öt csomag, ingyenes postával.
Egyénként e-bay-ről rendeltem, öt csomag érkezett,de választhatunk több kiszereléses pakkot, értelemszerűen drágábban de olcsóbb darabáron. Egy csomagot kétszer tudok felhasználni 30 perces hatóidő betartás mellett, szóval gazdaságos is. 

A fent említett szempuffadásos- gyulladásos esetkor sem csalódtam, mert lejjebb vitte a duzzanatot, egész emberi formám lett utána, szóval akkor is jól teljesített. Megoldani azt a problémát csak gyógyszertári kenőcs tudta, szóval ez elég nagy szó ránézve. Bátran ajánlom nektek kipróbálásra, mert tényleg jó termék!
Itt tudjátok megvásárolni attól, ahonnan én is vettem, ingyen postával.

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a Facebook oldalamra is ITT, megsúgom, hamarosan játszunk! :)

Ti próbáltatok már hasonlót? Mi az ami nagyon beválik a szemetekre?

Szép napot nektek:



Nincsenek megjegyzések: