2017. április 4., kedd

Glamour napi kívánságlista 2017. tavasz

Sziasztok lányok!

Itt a tavasz és vele ismét a csajos napok, a Glamour napok. Már megszoktam,hogy ez eljön, összeírom a kis listámat, kivágom a kuponokat és több apróbb körben tudom le a vásárlást.
Idén kevésbé vannak konkrét terveim, mint korábban, nem tervezek előre nagy habzsi-dőzsi vásárlást, két konkrét dolog van mindössze a listámon, amit biztosan szeretnék megvásárolni. Ezeken kívül majd megnézem a Rimmel,és L'oreal valamint Maybelline pultokat, mert ilyenkor lehet kincsekre szert tenni, egy Color Tattoo például nagyon tetszik, valamint anyummal még a háztartásba kellő dolgokat nézzük át.
Próbálok nektek egy kis segítséget nyújtani azáltal,hogy leírom az én taktikai módszeremet, a kuponok rendezését és jegyzetemet, képekkel illusztrálva.



Konkrét, fix vásárlási terveim:
A jegyzetelést és kuponok rendszerezését mindig az üzletekre bontva készítem, így nálam a dolog úgy néz ki, hogy van egy dm kuponos zsebecske, egy Rossmann kuponos zseb, és egy egyéb. Szó szerint kis tasakokat készítek, amikbe belepakolom boltokra rendezve  a kuponjaim, így nem kell a kasszánál kapkodni a megtalálásukkal, vagdosásukkal. A listámról pedig, amit készítek tudni fogom, milyen kuponok vannak a kis zsebekben.
Az első köröket mindig a nulladik napon rendezem le, amióta él ez az opció, tehát a legfontosabb, dm és Rossmann körút van ezen a napon. Ezt hétköznap lévén csak munkaidő után tudom megejteni, de idén lehet másik dm-be is megyek, nem csak a sétáló utcaiba, ilyenkor még szokott lenni azért mindenből amit keresek. Onnan egy Alverde négyes rózsaszínes-lilás quattro-t néztem ki, amiből a barna árnyalatú már megvan, nagyon jó minőségű és szeretem, ezért választok mellé egy tavaszias színvilágút is.
Ami még teljesen biztos az egy könyv lesz a Book24. oldalról, mert onnan olcsóbb mint a Libriből. Ez Sylvia Day- Rabul ejtve című könyve lesz,ami a sorozat harmadik része,és én nagyon szerettem az első kettőt, többször is elolvastam, alig vártam a folytatást, és így sokkal olcsóbban lehet az enyém.
Talán még a Schauma samponom fogom magammal hozni, megnézem a Dr. Organic Csigagél termékeit.



Kuponok amiket magammal viszek kivágva :

dm.:
Alverde - 50%
S-he stylezone- 50%
Astor -50 %
L'oreal- 50%
Maybelline -50%
Rimmel - 50%
L'oreal hajfestékek- 50%
Dove -25%
Libresse -25%

Rossmann:
Rimmel
L'oreal- 40%
Schauma-25%
Cif -50%
Always 25%
Palmolive -25%
Nivea -25%
Libresse-25%
Rossmann dekor-25%
Dr. Organic csigagél termékekre-50%

Egyéb ( van ami web):
H&M -20%
F&F -20%
Onlinekosar.hu-20%
KIK-20%
Tally Weijl-20%

A változtatás jogát meghagyom magamnak. Az a problémám, hogy 1-2 dolog van ami tetszik, például a L'oreal új krémes pirosítói, de itt vidéken sajnos sok minden nem elérhető,ami Pesten igen. Múltkor tűnt ez fel, amikor az Allee dm-ben nézelődtem, pedig az egy kis sminkpulttal rendelkező üzlet volt csak.

Ti mit szeretnétek megvenni mindenképpen? Ha szeretnétek látni a poszt előtt mit sikerült vennem, illetve milyen képeket mutatok, akkor kövessetek Facebook-on is, az új oldalon amit a bloghoz csináltam! Oldalt elérhető a like gomb! Továbbá nyereményjátékot is tervezek, aki résen akar lenni,az kövessen mindenképpen ;) Régen volt már, szóval igyekezni fogok!

Köszönöm, hogy benéztetek, jó vásárlást:




Nincsenek megjegyzések: