2017. április 13., csütörtök

Miss Sporty Really Me kollekció bemutatás és vélemény + Nyereményjáték!

Sziasztok!

Mielőtt elkezdtem megírni ezt a bejegyzést, egy hónapig teszteltem körülbelül a Miss Sporty Really Me kollekcióját. Az, hogy ezt a kollekciót a Coty Hungary Kft. küldte nekem, nem befolyásolja a véleményem semmilyen formában! 
Direkt nem kapkodtam el, aki követ instán az láthatta a csomag bontogatását és bemutatását, de hagytam magamnak elég időt, hogy tényleg a mindennapi tapasztalataimat írhassam le, amiket nem tudok egy viselés után megállapítani.

A kollekció tartalmaz kétvégű szemceruzákat, szempillaspirált, egy second skin effect alapozóstiftet és tubusos szájfényeket, csillámos fedőlakkokat és ha jól tudom még pirosító-highlighter féleségeket is,de azok nem kerültek a birtokomba.



A szemceruzák elnevezései és árnyalatai a következők:

001- Really Cute, 002- Really Dreamy, 003- Really romantic és 004- Really Punky

Fontos megemlítenem,hogy nagyon krémes állagú termékekről beszélünk,és szép színeket kapunk. Krémességének előnye és hátránya is akad, mert nagyon jól pigmentált és könnyű vele dolgozni, de gyorsan fogy. A barnás árnyalatokat alkalmaztam főleg és remek alternatívának bizonyultak a szemöldököm formázásához. Érdekes, de a világosabb és a sötétebb szín is teljesen természetesen hat rajtam. Elfogadnám és megvásárolnám őket ha egy színben is kaphatóak lennének, mert őszinte leszek, a cukorka színű végeiket nem nagyon használom, már nem vagyok az a szemceruzás lány. Nyugodt szívvel ajánlom kipróbálásra őket, mert jók és az áruk is szuper!

A szempillaspirál:



Hatalmas pozitív csalódás volt, mert ebben és az alapozó stiftben kételkedtem leginkább. Előre félem,hogy hogyan csomagoljam majd a negatív kritikámat elfogadható mondatokba, de szerencsére nem kell annyira kacifántoznom, ugyanis egész jó! Nagyon meglepődtem mikor felkentem, mert mint majd látjátok a képeken, egy elég jó eredményt produkált. Nekem van sokkal drágább árkategóriájú spirálom is ami tized ennyit nem tudott. Előnye még,hogy a keféje a csúcsa felé elvékonyodik,amivel az alsó szempillasort és a belső szemzug felé eső pillákat is könnyebb festékezni, mint pufibb verzióknál. Egyetlen hátránya van, picit maszatol. Ez nem tudom, hogy az én bénázásom -e, de mire beértem a munkahelyemre, azért láttam 1-2 kis foltot, amit letöröltem és már nem is volt gond, utána mindig fent maradt nap végéig.


Itt a kis maszatolódás is látszik, valamint a végeredmény,ami nem rossz!


A körömlakkok:



Két cukorka színben pompázó csillámos lakk érkezett, egy rózsaszín, fantázianevük sajnos nics mert szeretem amikor aranyos nevekkel látják el a termékeket. Nagyon kis helyesek, szépen csillognak-vibrálnak a fényben, de nekem gél lakkom van, így nem használtam őket. Maradjatok velem a poszt végéig, mert ott ki is sorsolom az egyiket, a másikat pedig majd később !

Az alapozóstift:


Lelövöm a poént az elején, imádom! A kedvencem a szemceruzák után az egész csomagból. Ebben sem hittem, mint ahogy már fent említettem, mert sok Miss Sporty termékkel mellé lőttem már, és főleg egy alapozóban ami még stiftes is nem gondoltam, hogy a táskám állandó tartozékát lelem majd meg. Egyrészt pont a kiszerelés a jó, mert bedobom a táskába, biztosan nem folyik ki, és bármikor előkapva könnyen igazítom meg a sminkem a munkahelyemen is. A legjobb, hogy annyira természetes, hogy belemasszírozva a bőrbe egységes képet alkot és nem művi, nem mesterkélt, olyan BB krém szerű. Matt, ami nekem a zsíros bőrtípusomnak méginkább kedvez,és simán építhető, korrektort sem szükséges elővennem ha ezt vetem be. Ennyire pozitív véleményre abszolút nem számítottam.


Az alapozóstift  teljesítés közben, szuper nem?



A szájfények:

001-Really nude, 002-Really Pink, 003- Really apricot

Kicsit ragacsosak,de ez az ilyen tubusos verzióknál megszokott. Nem adnak nagy színt, de kissé látszik az árnyalat. Azoknak akik szeretik az ilyen verziójú szájravalókat jó termék lesz!







A végére hagytam a legjobban, a NYEREMÉNYJÁTÉK-ot!



A nyeremények a pink csillámos lakk, a 002-es Really Dreamy szájceruza és egy szájfény, a 001- Really nude

Ha idáig elolvastad a posztot köszönöm,jutalmad a lehetőség egy pár Miss Sporty termék megnyerésére! Az itt látható kis csomagok küldöm el annak, aki a következő feltételeket mind teljesíti, extra pontokért pedig külön jelentkezhettek!

- Legyél a blog feliratkozója - alapfeltétel
- Kövess Facebook-on- alapfeltétel
- Írd le milyen néven követed a blogon, Facebook-on és mi az e-mail címed, hogy értesíteni tudjalak,ha Te nyersz!

Plusz esélyek:

+ 2 esély: Facebook-os megsoztás, linkkel alátámasztva amit majd ellenőrzök!
+3 esély: Instagram követés (@misshedgie)
+4 esély: Youtube csatorna feliratkozás


A játék 2017. 05.01-ig tart, a nyertest a random.org segítségével sorsolom ki, és emailben értesítem!


Sok szerencsét mindenkinek, puszi: 

Hajnitok

2 megjegyzés:

Bogi írta...

Szia!
Először is: remek bejegyzés volt! Épp azon gondolkodtam, ideje beszerezni pár cuccot, mikor megláttam a posztod, és olvasás közben már el is döntöttem, mit szeretnék! :) Szóval köszönöm!
És még szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra is. :)
Email: balazsibogika@gmail.com
Facebook: Balázsi Boglárka
Youtube: Balázsi Boglárka
Instagram: bogicsokipuding
Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

Unknown írta...

Szia,

köszönjük a játékot! Patrícia Kutasi néven vagyok mind2 helyen feliratkozva.
Boldog nyuszit Neked!
patriciakutasi1206@gmail.com