2017. április 10., hétfő

Glamour napok - 2017 tavaszi szerzeményei, tapasztalatai, történései

Sziasztok Lánykák!

Ez is elmúlt mint a világ dicsősége, vége a Glamour napoknak. Az érzéseim vegyesek, a pénztárcám szerencsére köszöni jól van idén, emellett pedig sikerült 1-2 jó dologra szert tennem.
A nulladik nap katasztrófavolt. Ezzel a szóval tudom csak illetni, annak ellenére, hogy sikerült pár igazán jó fogást csinálnom. Bementem két dm-be és egy Rossmann-ba. Az első dm-ben a beszáradt tesztereket leszámítva nem volt gond, nyugalom volt, de szerettem volna egy swatch-ot mielőtt pénzt adok ki valamire ( új termékbe pedig nem nyúlkálunk!), így elmentem a sétáló utcai boltjukba. Ami ott fogadott, na az nem volt sétagalopp. Tömeg, hiszti, tolakodás, kapkodás, lökdösődés. Én kitartó vagyok, nagyon kitartó, de életemben először mondtam azt,hogy jó én itt befejeztem és eljöttem azzal a két dologgal amit sikerült kiválasztanom a nagy lökdösés közepette.



Ami a leginkább ledöbbentett, hogy a tini lányok a régebbi tapasztalataimhoz képest jól viselkedtem, kulturáltan nézelődtek, de amikor az 50 év körüli férfiak (!) nekiálltak lökdösődni a parfümpult előtt, majdnem elröhögtem magam. Az a látvány és helyzetkomikum magáért beszélt akkor és ott. Egy nő belém is kötött, mivel akármerre mentem mindenhol löködtek,ő el akart mellettem menni, szinte felkent az állványra, mire kedvesen mondtam neki,hogy elnézést de nem tudok jobban félre menni,és mindig útban vagyok. Erre a reakciója az volt a bizonyára nagyon előkelő és intelligensnek akármennyi jóindulattal sem nevezhető hölgynek, hogy talán nem kellene keresztbe állni a kosárral. Köszönöm a jó tanácsot, igazán hasznos volt! Innen is puszilom!
Az első dm-ben vettem Libresse betétet, egy nagyon szép Alverde négyes szemhéjpúder palettát a a lilás-rózsaszínes árnyalatban meg egyéb szükséges dolgokat, a másikban vettem egy kinézett Color Tattoo-t a ..... árnyalatban , valamint a Rimmeltől fél áron egy  Kate Moss arcra való kontúr-és highlighter ,,palettát".
A Rossmann-ban egy fokkal jobb volt a helyzet, kicsit sokan voltak, így ott Marci sünikémnek vettem macskaeledelt féláron,az legalább egy szuper fogás volt!







Elkedvetlenedve, fáradtan és csalódottan bandukoltam haza, aki követ instagramon (Katt: @misshedgie), az láthatta a kis insta sztorijaimból, mert ott akkor elmeséltem milyen is volt. Azt tudtam,hogy majd egy köröm még lesz drogériában, mert megígértem anyunak, hogy veszek mosóport. 
Pénteken Istivel ( aki hősiesen viselte a Glamoru napokat) C&A, KIK, Pepco körúton voltunk, ahonnan csak a C&A-ból vettem egy pizsinadrág szettet,de az nagyon aranyos és irtóra megérte, kaptam a vásárlásom végén egy -20%-os kupont amit majd még be akarok váltani náluk. Itt az eladók nagyon kedvesek voltak, így nekik adtam oda a legkedvesebb eladónak járó kupont, amit ők gyűjtöttek is és nagyon örültek neki, szóval ez szimpatikus volt még inkább,és az őr is nagyon kedvesen köszönt mindenkinek, nekem ez sokat nyom a latba, szóval szuper ! 
A KIK-et egyre jobban nem szeretem, mert az eladók bunkók,elnézést de így van. Fellök,hogy ő felporszívózzon, beszólnak minden második vevőnek, szerintem ez nem jó üzletpolitika. Akkor már sokkal inkább a Pepco,ahol kedvesek is, olcsóbb is és jobb az áru.
Másnap megvettem a mosóport, és akkor már nyugodtabb volt a helyzet, tudtam nézelődni jobban a Rossmann-ban így szereztem még egy ecsetet a Catrice-től -25%-al, meg egy Storbing Pen-t kaptam anyutól,de azt majd húsvétra kapom csak meg. A végén még egy Wellness Beauty tusoló krémet is találtam, amit habfürdőnek vettem meg. 
Istivel voltunk még élelmiszert vásárolni,így tudtam a Lidl-ből Cien termékeket elhozni, egy BB krémet Light színben és egy vattakorong szettet, mert ez a kedvencem. Az F&F-nél semmit nem találtam, egy dupla kiszereléses trikó szettet szerettem volna, amiben mindig van egy fehér és egy fekete, jó sztreccses, persze csak XL-es méret volt, köszi, majd csónakáztam volna benne :) A napszemüvegek érdekeltek még, de egyik sem tetszett és nem állt jól, szóval ezzel nekem véget is ért az egész.

A megállapításom a jövőre nézve: nulladik napon csak a félreeső kis dm-be vagyok hajlandó elmenni. Másik helyre én biztos nem teszem be a lábam, mert katasztrófa. Inkább megvárom a nyugisabb napokat utána és akkor szépen, emberségesebb körülmények között fogok vásárolni.

Ti miket vettetek? Nálatok is őrültekháza volt?

Köszönöm,hogy benéztetek, puszi nektek! 

Fontos infó: létrejött a Facebook oldalam amit ITT elértek,kövessetek mert játékot tervezek, megéri!





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez most komoly hogy még a macskaalmot meg a wc rudat is befotóztad???????? :D :D :D :D :D

hajnoca3 írta...

Szia!

Meg sem lepődök a névtelenségen és igényes kommenteden! Rossz a szemed? Az macskatáp. Ja és igen, befotóztam, sőt a Wc illatosítót is mert mi szoktunk használni!

Szép napot :*