2014. február 11., kedd

A Moyra nagy dobása: Holo lakkok!


Sziasztok Drágák!

Ahogy ígértem, hoztam nektek képeket és tesztet a Moyra új, holografikus kollekciójáról! Nagyon szuper kis kiadásról van szó, el kell ismernem, hogy a Moyra egyre jobban tör fel a piacon és tud különlegességeket mutatni! Rögtön a szívembe lopta magát az egész dolog mikor először hallottam róla,hogy lesz egy ilyen kiadásuk, nem is tétováztam hát, lecsaptam egyre.. majd még egyre....



A kék színű lakkocskám :)

Azt tudni kell ezekről a lakkokról, legalábbis az ezüst és kék verzióról, hogy nehéz fotózni :D A lámpafény hozza ki a színeket rajta valamint a napfény, természetes fényben nem érvényesül a Holo hatás. amikor azonban érvényesül, akkor gyönyörű, az ember szava eláll! A kék árnyalat a No. 254, az ezüst pedig a No. 252. Ezen kívül még egy enyhe zöld, arany, kétféle pink színben elérhetőek! Ha tehetném megkaparintanám az összeset, mert mióta megvannak, csak ezek voltak a körmeimen!


A tartóssággal is kísérleteztem. Egy rétegben nem fed teljesen, két rétegben már igen. Erre még egy fedőlakk és úgy teljesen jó az eredmény, ki is bír 3 napot kb, bár mint emlegetni szoktam, ez az én gémkapocskiszedő tevékenységem mellett van így, tehát lehet másnak tovább bírná! Egy rétegben is csodálatos, arra ha rákenem a fedőlakkot akkor az feloldja, hiába száradt meg teljesen alatta a szín, ez kicsit zavaró mert a két réteg esetén is okozhat csíkozódást.



A bal felső kép a természetes fényben készült, no napfény, no lámpa, ilyen a körmökön is sima állapotában. A másik kettő képen már ott a szivárvány, a jobb alsó kép pedig vakus, látjátok, nem lehet vakuval lefényképezni. A halvány zöld árnyalat a nagy must have még, meg a világos pink.... na jó, mind :)

Nektek tetszenek, megvan valamelyik?

Jók legyetek, sok ölelés:




1 megjegyzés:

Unknown írta...

Annyira szép ez a lakk! :)