2014. február 9., vasárnap

Weekly Pictures-2014.02.09.


Sziasztoook Kicsi virágaim!


Mint mindig, itt a vasárnap, ez már csak ilyen! A héten nem volt időm írni, pedig sok-sok ötletem van már, amiről szeretnék,de az időjárás a sok jég is elvette a kedvem, továbbá totálisan későn hazaérkezve már nincs kedvem összecsapott posztot kitenni! A hétre majd próbálok több dolgot hozni :)

A hetem jó nagy durranása mindenképpen a Moyra új körömlakkcsaládja volt, meg is szereztem a kéket belőle, már hétfőn, mert nyertem egy sorsjeggyel egy ezrest és ezt intő jelnek tekintve ebédszünetben betértem én abba a boltba lecsekkolni a helyzetet, és egyből belezúgtam! Nem akarok többet elárulni mert a héten hozom róla a tesztet! Aztán pénteken, keretbe foglalva a hetemet elhoztam az ezüstöt is, de igazából az egész kollekciót szeretném, csak hát ki bírja azt anyagilag :)) Ti megvettétek valamelyiket?



























A hétköznapok tipikus hétköznapi módon teltek, korán kelés, későn hazaérés. Szombaton voltunk vásárolni, láttunk sok szépet, többek között ezt a sok szép virágot, ami szerelem, imádom a tulipánt, talán a második kedvencem a rózsa mellett! Annyira a tavaszt juttatja eszembe, amit már nagyon várok... Igazán jöhetne már!
Hatalmas megtiszteltetés ért, ugyanis behívtak a Shopping királynők castingjára péntekre, de mivel későn kaptam ezt a meghívást ( el voltak havazva) , így nem tudtam szabit kivenni és felmenni pestre... Fáj is a szívem, nagyon- nagyon örültem, nekem már ez a tény örömet okozott, de nagyon és feldobta jó pár napomat, szóval innen is nagyon köszönöm <3

Nektek hogy telt a hétvégétek?


Sok puszim nektek:


1 megjegyzés:

Megaera írta...

De gyönyörűek azok a lakkok! *.*