2014. február 25., kedd

A új tavaszi ajakápolóm: Labello Soft Rosé

Sziasztok Kis drágák!

Közeleg a tavasz. már mindenki érzi ugye? Én nagyon. A téli ajakápolómat éppen ezért kezdtem picit soknak érezni, már nem kell az a fokú ápolás a cserepes ajkakra mint eddig, elég egy könnyebb, tavasziasabb verzió. Ezen a télen a hű társam és egyben a táskám állandó lakója a Bebe Young&Care vaníliás ápolója volt, amit nagyon szerettem és egyébként láthattatok is már az előző posztban, mint a neszeszerem részét. Most hirtelen ötlettől vezérelve csaptam le a Labello Soft Rosé verziójára, ugyanis évezredek óta nem volt már Labello-m, az új ilyen olyan marble verziók nem jöttek be és nem is hallottam róluk sok jót, így egy régi ismerős mellett tettem le a voksom.



Kislány koromban imádtam a szőlőzsírokat, olyan nagylánynak éreztem magam tőle, hogy használhatok én is a számra valami kencét :) Később aztán már nem ezért, hanem valóban az ápolásért fordultam ezekhez a kis tégelyes barátokhoz. A gimi után leszoktam róla, inkább a szájfényeket vagy leginkább semmit nem használtam, de újabban ismét felfedeztem őket magamnak és hébe-hóba született pár ideiglenes barátság. Ám ahogy a testápolási termékeket, sajnos ezeket sem vagyok képes általában végig elfogyasztani. Erről jut eszembe, azért egy ideje gyűjtöm a miket használtam el posztomhoz a dolgokat, így az utóbbi időben magamhoz képest sikerült elég sok mindent kivégeznem teljesen!



No, de térjünk vissza a rózsaszín Labello-hoz. Az illata mennyei. Mondom ezt én aki finnyás vagyok mindenféle erős illatokra és szagokra, de ennek olyan kellemes, semmihez nem fogható virágos-púderes-édes illata van ami azonnal a szívembe lopta magát. Az állaga is nagyon tetszik, krémes, és nem köhögtet ( vicc, de rengeteg ajakápolótól egyszerűen köhögnöm kell, ingerelik a torkomat), ami nekem nagyon fontos szempont! Az ápolásával is elégedett vagyok, főleg így tavaszra. A színe nem hivalkodó, a shine verzióval ellentétben ettől nem kapunk akkora fényt a szánkra.
4,8 g a súlya, ami 5,5 ml-nek felel meg. Ezt a kiszerelést 339 Fr-ért vásároltam a Rosmann-ban, ha jól emlékszem, de az biztos, hogy a 400 Ft-ot nem érte el az ára! Akciós volt, nem tudom jelenleg az-e még, de az egyik nagyon ari ismerősöm a barackosat használja és ő abba szerelmesedett bele totálisan, szóval az sem lehet rossz, ha esetleg valaki a barackos illatot-ízt részesíti előnyben!


Ami még kedves a szívemnek benne, az a kinézete. Szeretem a lányos színeket, ennek az erős műanyagborítása a motívumokkal olyan aranyos, szívesen kenegetem vele a számat, tehát összességében: szeretem!



Nektek melyik a kedvenc ajakápolótok?


Köszi,hogy elolvastatok, millió puszim:


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem is megvan ez a fajta Labello, én is szeretem főleg amilyenre az ajkaimat színezi. Nagyon halvány, de mégis rózsás árnyalatú lesz tőle. Azt hogy hidratálna nem igazán érzem, hidratálásra mást használok de akkor is klassz!! :)