2014. március 2., vasárnap

Weekly Pictures -03.02. - Egy kicsit másmilyen összefoglalás :)

Sziasztok Kis gyönyörűk!

Most nem egy szokásos heti összefoglalót szeretnék írni a blogomra, mint amit szoktam, sok-sok képpel. Ennek több oka is van, többek között, hogy nem készítettem sok képet az elmúlt héten, nem történt sok izgalmas, és emellett még új hónapot is köszönthetünk.



Kicsit tavaszodjunk ki mi is, adok egy kis darabot magamból! Nagyon várom a tavaszt, a jó időt, a napsugarak melengetését ami szinte az ember lelkéig hatol. Imádom a friss új levegőt, a zöldellő füvet, a barkát, a nyíló virágokat, a madarak énekét és a rigók ugrándozását a kertünkben. Talán ilyenkor még a monoton hétköznapok is színesednek. Mikor felkelsz már nincs odakint korom sötét, mikor hazaérsz még nem szállsz le az alkony. Reggelente ismét gyönyörködhetek a csodálatos narancs és pink napfelkeltékben, hazafelé pedig a napnyugtákban. Ismét sétálhatunk Istivel kézen fogva, nem dideregve, kimehetünk a közeli Kálváriára vagy Halastóra, imádjuk a természetet és az állatkákat, ez egy nagyon szoros közös pontunk!
Tervezem, hogy veszek pár szál tulipánt a szobámba, hogy még ennél is jobban érezzem az új évszak beköszöntét. A tulipánok varázsa valahogy idén fogott meg teljesen. Eddig is szerettem és szépnek tartottam őket, de most beléjük szerettem teljesen! Tervezem ebben a hónapban több outfit post bemutatását, mert lehet szép képeket csinálni a zöldben. A következő hétre pedig teszttel és smink poszttal, valamint egy lelkizősebb, a barátságot boncolgató témával is készültem, ezek már konkrét posztok lesznek, de rengeteg ötlet forog az agyamban a következő időszakokra!



Hatalmas örömben volt részem. Éppen unatkoztam és elővettem a legfrissebb Marie Claire-t, amit már 2 nappal az ominózus pillanat előtt vásároltam, csak nem volt időm tüzetesen átvizsgálni, csak belelapoztam pár érdekesebb cikkbe. Erre elindulok az elején és az egyik kedvenc részemet nézem, az instagram-ost. Mondom magamban, de ismerős ez a kép... várjunk csak... EZ AZ ÉN KÉPEM! Majdnem lefordultam a székről örömömben mikor megláttam, hogy ott van a képem az újságban , annyira nagyon boldog voltam ettől! Nagy álmom egyszer bekerülni a bloggal kapcsolatban egy magazinba, de már ez is hihetetlen mód feltöltött erővel!


Ezt a fecsegő poszáta kitűzőt Istitől kaptam, ugyanis tudja, hogy szeretem az Éhezők Viadala trilógiát, és nekem is milyen jól jön egy ilyen erőt sugárzó kitűző! Fel is avattam, nagyon szeretem, igazán szép darab!


Nemsokára jelentkezem az ígért bejegyzésekkel, addig is ha van kedvetek , kövessetek instagramon a @misshedgie néven vagy az alábbi linken: misshedgie

Köszönöm,hogy velem vagytok, sok - sok nagy puszim:




2 megjegyzés:

Megaera írta...

Milyen szépek ezek a tulipánok :) Az újságos megjelenésért pedig nagy-nagy gratula! :)

hajnoca3 írta...

Ugye? Csodálatos virágok! Köszönöm, sok puszi :))