2014. március 28., péntek

Schwarzkopf Perfect Mousse hajfesték teszt- 388 Redbrown

Sziasztok Drágák!

Egy ideje már érett bennem a vágy és a gondolat, hogy egy kis új színt csempésszek a hajamba. Nem akartam durva váltást, csak valami dögös, Hajnisabb megoldást. Nekem régebben már volt ilyesmi színű a hajam, ami nálam a ,, barna, de ha úgy süt rá a fény akkor van benne vörös"- definíciót jelenti. Így hát döntöttem, nagy keresés indult milyen színt válasszak , melyik árnyalatát a Sublime Mousse-nak, és hát az első ijedtség után úgy tűnik, mégis jó irányba nyúltam a Rossmann polcain.


Az általam preferált festék abszolút a hab állagú Perfect Mousse, a másik kedvencem a Sublime Mousse, mert ezekkel a hab állagú verziókkal negyed annyi idő alatt csodás eredményt kapok. Ez a két verzió volt az, ami nekem még soha nem okozott csalódást, másik ilyen jellegű festékkel jártam már rosszul. Ja és most fedeztem fel, hogy a Wellának is van ilyen terméke, de nem kísérleteztem, maradtam ennél. 

A doboz tartalma, egy keverő az alappal ( fehér tubus ), a színelőhívó folyadék ( fekete tubus), pumpa, használati utasítás, kesztyű és végül a több használatra is elegendő színvédő balzsam. 
A használat a szokásos folyamattal zajlik, beleöntöm a színelőhívót az alapba, majd ráteszem  a pumpát. Összerázom. Ezután felhúzom a kesztyűt ami amúgy a használati utasítás belsejében található meg. Ami nekem szembetűnik és tök furcsa, hogy a használati utasítás mindegyik dobozban ilyen, sosem az adott árnyalatú hajszínhez tartozó lány arca díszeleg rajta. Miután kész a felrázás, mehet is a hajtövekre majd a haj egészére, nincs szükség ecsetre, ami szerintem szuper, csak egy fésű, a hab és a haj. A hatóidő 30 perc, nem csíp, nem büdös, kellemes állagú. 


Előtte ilyen csokoládébarna volt a hajszínem


A felkenés után így nézett ki, itt megijedtem, de nem kicsit.. aztán vártam a hatóidő végét...


.... amikor mégjobban berezeltem. Szó szerint és átvitt értelemben is. Már láttam a lelki szemeimmel ahogy répa hajjal lesütött szemmel slattyokog be másnap a drogériába valami elfogadható barna után kutakodva a röhögő emberek között.




De szerencsémre nem történt meg a rémálmom, és szép eredményt kaptam. Vörösesbarna, ami csalóka a képen, de itt is látszik a vörös árnyalat . Teljesen elégedett vagyok az eredménnyel :)

Tehát az elégedettségemet tükrözve 10/10-re értékelem a festéket!

Köszönöm,hogy velem tartottatok, sok puszim:



7 megjegyzés:

Unknown írta...

A legeslegjobb hajfestéke ez a Perfect Mousse!!!! Ez volt az első hajfestékem: első alkalommal olyan lett a hajszínem ( 750 Praliné) amilyet megálmodtam magamnak, puha és fényes volt tőle a hajam és egyáltalán nem roncsolta. Azt hittem ez alap egyébként ezeknél az "új dimenziós" festékeknél, de legutóbbi két alkalommal Syoss festéket használtam és valami borzalom mennyit romlott a hajam állapota tőlük.
A Perfect Mousse egyetlen - mondjuk elég nagy hátránya- hogy nekem nagyon hamar kopik.
Jó lett a hajad nagyon!
Az én 750-es árnyalatom felkenés után csibesárga színű szokott lenni, mikor először láttam be voltam rezelve én is hogy mi lesz a végeredmény!! :D:D

Megaera írta...

Nagyon jól áll ez az árnyalat :)

hajnoca3 írta...

Köszi csajok! :) Igen amúgy tényleg el tudom képzelni,hogy a csibesárga szín is rémisztő lehetett, én így még sosem jártam, de nagyon nagyon féltem komolyan, hogy milyen is lesz :D Mondom ha répa fejem lesz nem tudom mit teszek... De amúgy tényleg ez a legjobb festék, csak mivel ammóniamentes és színező jellegű így tényleg kopik :/

Eni írta...

ugyanígy jártam a loreal csokoládéjával. kikevertem, felkentem, piros lettem majd lemosás után csodaszép barnát kaptam vörös fénnyel :D:D:D:D

hajnoca3 írta...

Jaaaaaj <3 Rád emlékszem :') Az szép, akkor nem csak itt riasztgat a festék :D

Unknown írta...

Sziasztok valaki probalta mar a 365-os tejcsokolade arnyalatot? Az elvileg olyasmi mint a 465 csak sotetebb?

Unknown írta...

Sziasztok valaki probalta mar a 365-os tejcsokolade arnyalatot? Az elvileg olyan mint a 465 csak sotetebb? Sehol nem talalok se velemenyt se kepet:(