2014. március 4., kedd

Katy Perry inspirálta smink

Sziasztok!

Eléggé régen ültem le kedvtelésből sminkelni. Amikor több helyen is olvastam Katy Perry új videójáról, zenéjéről a Dark Horse-ról, nem néztem meg, valamiért nem figyeltem fel rá. Aztán úgy alakult, hogy rákattintottam Youtube-on,és a szerelem kezdetét vette. Aki ismer tudja mennyire vonz az egyiptomi kultúra, a fáraók és piramisok világa, az a misztikum, ami körbeöleli ezt a korszakot, azt a világot, vallást és életformát amit az egyiptomiak éltek, nem beszélve Kleopátráról a híres kecsketejes fürdőjével, és erőteljes karakterével. A hieroglifákat is mindig érdekesnek találtam és azt gondoltam mennyire jó lenne érteni a képírást. Nagyon szeretem a Kleopátrás filmeket, a Múmia első részét, akárki akármit mond, engem ez érdekel és kész :) No, ebben a klipben Katy Perry éppen Kleopátra a Nílus hercegnője karakterét formálja meg, egy erős nőt, aki életekről dönt, és a fekete mágiát is birtokolja. Magával vonzz a smink amit visel, nem csak ez a kék, hanem a szivárványos is. A ruhák, a történet és a képi világ is zseniális, szóval nyugodtan kijelenthetem, hogy a jelenlegi egyik nagy kedvencem! Ez inspirált mikor elkészítettem ezt a kék Kleopátra make up-ot!



A kék szín dominál a szemhéjamon, amit először az essence colour Art szemhéjalapjával kentem le, majd erre jött a 120-as palettám egy ég kék árnyalata, amit elkezdtem kifelé mélyíteni páva kék színnel. Használtam még az essence Vampire's palettájának két liláját enyhén belesatírozva a mélyítő vonalakba, felfelé haladva pedig a világos rózsaszínt használtam satírozásra! 



Az egyik barátnőmtől kaptam még egyszer egy igazán különleges szemhéjpor készletet, nem tudok márkát mondani mert nem találtam rajta, de Törökországban vette nekem. Ebből a kör alakú szettből nyúltam egy élénk arany porhoz, amit a szemzugba ütögettem óvatosan bele az aplikátorral. 





Amikor ez elkészült, jöhetett a tus! Nem volt könnyű dolgom, ugyanis a Miss sporty kék kupakos tusát tudtam csak használni, a tökéletes tust még nem leltem fel. Olyat keresek, ami eléggé tartós, nem hagy nyomot a mélyítő vonalakban és nem maszatolódik el a nap végére, ha van tippetek, szívesen fogadom :) A tusvonalak lényege, hogy duplázni kell őket, és kifelé vékonyítottam őket. Az egyik szemem alsó részére pedig próbáltam ezt a kacsos motívumot felfesteni, ami Katy szemén is látható. Remélem tetszik nektek! Gyakorlásnak jó volt mindenesetre .

Ti szeretitek ezt a számot és klipet? Megfogott benneteket is?

Köszi,hogy itt voltatok ma is velem:




4 megjegyzés:

Megaera írta...

Nagyon szép lett ez a smink, tényleg Kleopátrás :) Az arany különösen feldobja. Viszont az utolsó bekezdést véletlenül kétszer írtad ki, nem tudom észrevetted-e.

hajnoca3 írta...

kÖSZI :)) Azt is, hogy szóltál, nesze nekem fáradtság :D

Unknown írta...

Én is hasonlóan viszonyulok az ókori Egyiptom kultúrájához és mindenhez ai ezzel kapcsolatos, gyerekként egyiptológus akarta lenni, sőt még néhány hieroglifát is tudtam. :)
Örülök, hogy nem vagyok ezzel egyedül, imádok a témában könyveket is olvasni. :)

hajnoca3 írta...

Ne is mondd, én is :) Szerintem nagyon érdekes, és örülök, hogy mások is szeretik ezt a témát! Az egyik tesóm régész akart lenni amúgy, szóval a családban nem csak nekem jönnek be ezek a dolgok,és Téged is megértelek teljesen :)