2014. március 26., szerda

Az új fürdőszobai kedvenceim!

Sziasztok Bloglakók!

Éppen a mai tusolás közben ugrott be, hogy eléggé megújult a fürdőszobai repertoárom, nem az eddig megszokott dolgokat vetettem be, hanem elkezdtem kísérletezni, és nem tudom, hogy sikerült összehoznom, de úgy tűnik eléggé jó dolgokat dobtam a kosaramba újoncoknak! Lássuk hát, mik lennének ezek a termékek!


Amint láthatjátok, három dologról szeretnék írni most nektek, két testápolással és egy hajápolással kapcsolatos új kedvencet mutatok meg nektek. Kezdeném a samponnal, mert egyedül az lóg ki a hármas sorából.

ELSEVE Full Repair<5 Regeneráló Sampon- Károsodott, gyenge hajra

Sokat vacilláltam a samponváltáson, mert eléggé szeszélyes a hajam, és az előző ELSEVE tűkörfény sampon sem volt még az igazi, de egy fokkal már jobb volt mint az előtte használt samponom, amit nagyon nem akart elviselni a fejbőröm az utóbbi időben. Végül a kíváncsiságom és az orrom vezetett ehhez a példányhoz, ugyanis nekem nagyon fontos a kellemes és nem túl erőteljes illat, ezt pedig jónak találtam, sima 250 ml-es kiszerelés 5-600 Ft-os áron ( Tesco). Az első hajmosás után döbbentem le, mert semmi ilyen extrára nem számítottam,én csak azt vártam el tőle úgymond, hogy ne viszkessen a fejbőröm és ne zsírosodjon be hamar az amúgy száraz hajam, de már az első mosás után is annyira kellemes tapintást adott a hajamnak, mint egy balzsam. Nehezen akartam hinni az érzékeimnek, mert ugyanazt a balzsamot használtam ezután is mint addig, de döbbenetesen más és kellemesen puha tapintású lett a hajam, és úgy vettem észre, hogy könnyebben tudom egyenesre szárítani is a vasalás előtt. Nálam eddig ez a sampon így csillagos ötös!

NIVEA Zuhanyozás közbeni testápoló száraz bőrre- Shea Vajjal

Elvileg ez egy új kiadása a zuhanyzás közbeni testápolási vonalnak a Niveánál, de már annyi féle van, hogy követnem is nehéz. Igazából már nem új keletű dolog ez a zuhanyzás közbeni testápolózás, de nekem sosem volt az a rutinos testápolózós kényszerem, mindig rajtam maradnak az ilyen krémek,és nem hajtott annyira a kíváncsiságom sem, hogy a korábbi megjelenéskor azonnal fussak és megvegyem. Igazából most jutottam el oda, hogy egyre többször nézegettem a polcon, kezdett megtetszeni, és annyi jót olvastam róla, hogy úgy véltem egy akció során lecsapok rá. Itt is a szaglásom döntött emellett a shea vajas verzió mellett, kellemes frissesség illata megtetszett és a shea vajat is szeretem, így akciósan hazahoztam és nagyon örültem neki, érdekes, de régen örültem ennyire akármilyen testápolós cuccnak. Nem csalódtam, nekem a krémezéses lustaságommal is bevált, mert ott néz rám a tusfürdőm mellett így sosem felejtem el a használatát, hamar megvan, nincs a zsíros érzet, a várakozás, hogy felöltözhessek mert ragadok, fúj de utáltam azt. És nem, nincs olyan krém ami után nem érzed, hogy krémezve vagy, nincs és kész :) Van ami tényleg nem zsíros már,de akkoris érzem,hogy ott van és nem jó na. De ez nem ilyen, így ezt tényleg megszerettem és nagyon örülök neki,hogy mégis rávitt a kíváncsiságom a megvételére, szerintem újravásárolom!

DOVE- Pure&Sensitive parabén mentes tusfürdő

Nem terveztem ezt a parabén mentes verziót, nem is érdekel ez az egész azóta, mikor egyszer kipróbáltam egy ilyen sampont és szénakazal lett tőle az egész fejem, alig tudtam kifésülni, de mivel ez a veszély nem fenyeget a testemen, bátran dobtam be a kosárba ezt a tusolókrémet. Finom az illata, most akciós a Rossmannban 595 Ft ha jól emlékszem. Kellemes, krémes, egészen furcsa az eddigi Fa tusim után, ami inkább egy lazább zselésebb állagú volt,de ha jól észlelem a jeleket, kivonták a forgalomból így rákényszerültem keresni valami mást, így jött velem ez a darab. Eddig szeretem, aztán meglátjuk, nem okoz-e csalódást :)

Használjátok valamelyik terméket ezek közül? Nektek mik az adott kategória kedvenceitek?

Köszi,hogy olvastatok, sok puszim:














Nincsenek megjegyzések: