2014. március 16., vasárnap

Megérkezett az új essence szortiment!

Sziasztok leányzók!

Bizony, ide is ideért pár napja végre az essence új szortimentje is a Rossmannba. Még éppen pakolta ki a leányzó, amikor odaértem és elkezdtem vadászni nagy izgatottan. Első körben amit el kell mondanom, hogy ez most valahogy nem volt bennem akkora BUMM mint máskor az ilyen szortiment frissítések szoktak lenni, mikor először megállok a polcok előtt és azt sem tudom hova kapjak. Most tudtam. Német bloggerinák oldalait böngészve egy lakk nagyon érdekelt, a többit a kíváncsiságomra bíztam. Tesztet még nem készítettem, hiszen még csak a ismerkedés fázisában vagyok velük kapcsolatban, de pár képet lőttem ízelítőül,és mesélek a boltban történt swatcholásokról is!

Amit zsákmányoltam:

- két db colour&go körömlakk
- egy pink szemhéjpúder ecset
- egy szemhéjpúder
- egy xxxl shine szájfény






Ezek fogtak meg elsőre. Azóta láttam tesztet a nude palettáról, ami nagyon pigmentáltnak tűnt, a cukorka színűt még nem láttam swatchban, de nem volt kitéve, az eladásra szánt verziókba pedig nem maszatolok bele alapon csak gyönyörködtem. A gel nails at home részleg lett érdekes számomra, ugyanis hosszas tipródás után rendeltem e-bayről egy kis 9W-os lámpát, amivel tudok majd gél lakkozást is készíteni, nem kell három naponta újralakkoznom a körmeimet végre.
Ehhez szükségem lesz majd még az alaplakkra, a fedőlakkra, a lemosófolyadékra,és egy színes fedőlakkot is szeretnék majd beszerezni mert abból csodálatosan szépekkel jött ki a márka. Amúgy szívesen fogadom a tapasztalatokat, valóban akármilyen essence lakkal elkészíthetem a gél lakkozásomat itthon? :)

A szemhéjpúder és a szájfény története, hogy ebéd után beugrottam egyik ismerősömmel a Rossmannba a megjelenés napja után. Ő lecsapott a szemhéjpúderre, ami nekem is nagyon megtetszett mert megnéztük a tesztert és valami eszméletlen szinte már holografikus effektje van, a szákfény alteregója meg még a blogom indulásakor került a kosaramba és életem kedvenc szájfénye volt, teljesen ugyanez volt, csak megromlott egy idő után és a felét ki kellett dobnom, de most itt van újra és imádom a cukorka illatától kezdve a színén át mindenét!

A színátmenetes pirosítók is szépek, de sokallom őket. A csillámos lakkokat drágállom, és annyira egy sem fogott meg, szóval egyelőre ami még érdekelne, az a két paletta, a nude és a cukorkaszínekkel teli. 

TESZT hamarosan!

Ti miket vettetek meg?

Sok puszim:



4 megjegyzés:

Megaera írta...

A szemhéjpúderre és a szájfényre nagyon kíváncsi vagyok :)

Unknown írta...

Szia nagyon tetszenek amiket vettél, én ezeket vettem:
http://fruzsistyle.blogspot.hu/2014/03/zsakmany-part-5.html

Unknown írta...

Az összesre kíváncsi vagyok. :)

hajnoca3 írta...

Próbálom még a héten feltenni a teszteket csajok, de a fényviszonyok nem a barátaim mire hazaérek és a photoboxommal sem vagyok teljesen elégedett, de megteszem amit lehet :) Fruzsi megnézem a szerzeményeid, nagyon köszi a linket :)