2014. március 11., kedd

Inspiráló oldalak, és közösségek a neten, amiket én követek

Sziasztok Szépséges Virágaim!

Biztosan nektek is vannak kedvenc oldalaitok, amiken akár órákat is szívesen nézelődtök, szórakoztok, és igazi kikapcsolódást nyújt nektek az adott felület. Ma szeretném ha kicsit jobban megismerve engem ezzel, megmutathatnám nektek melyek azok ezek közül, amik az én szívemben hagytak mély nyomot.


1. PINTEREST

Nem is emlékszem pontosan, mikor volt az, hogy ezen a kreatív képgyűjtős oldalon a bejelentkezés-regisztráció gombra kattintottam, de már nagyon régen az biztos! Nem tudom elmondani, hogy szerintem hány  milliárd órát töltök bámulva a képeket, feltöltődve energiával és ötletekkel, színekkel, érzésekkel. Minden kategóriában gyönyörű képeket találhatunk itt, melyeket saját kis Bordjainkba, mappáinkba rendezhetünk. A legjobb, hogy nem kell lementenünk a gépre, nem foglalja a helyet, viszont a neten a kis mappánkban mindig ott lesz a kép ami tetszett nekünk, csupán a pin it ,,gomb" segítségével ki kell tűztünk egy mappánkba.  Különös kedvenceim itt a D.I.Y mappák, rengeteg izgalmas ötlet kering ebben a témakörben.



2. POLYVORE

A Polyvore nagyon- nagyon jó kis weboldal, ahol saját kis kollázsokat készíthetünk, melyek elmentésre kerülnek a saját oldalunkon. Tagelhetünk embereket, témákat, csoportokba csatlakozhatunk, követhetjük más emberek munkáit. A legjobb, hogy kihívásokon vehetünk részt, ahol adott témában adott leírás keretében elkészíthetjük a mi verziónkat, és akár ha szerencsések vagyok és mi nyerjük meg a ,,versenyt" még értékes nyeremények is üthetik a markunkat. Hattttttalmas inspirációbomba az egész közeg, én már több mint egy éve készítgetem itt a kis kollázsaimat, és nem kevés kedves élményem van az oldallal kapcsolatban. Számomra csillagos ötös.



3. WEHEARTIT

Hasonló a Pinteresthez, előbb is nézelődtem itt, de aztán valahogy a Pinterest átvette a helyét nálam. Azért még elég sűrűn idekattintok a mai napig a csodás hangulatért, ami átjár ha itt nézelődök. Szinte azonnal a divatvilág forgatagában érzem magam, mikor a sok pink és színes képecskét elkezdem nézegetni.  Itt is kategóriákba, mappákba rendezhetjük a képeket, amik tetszenek és a kép közepén a kis szívre kattintva már tehetjük is a nekünk tetsző és kreált helyre az oldalunkon.  Követhetjük a jónépet, akit csak akarunk, akinek a képei tetszenek.



4. FASHIOLISTA

Konkrétan szombaton fedeztem fel magamnak, ekkor készítettem el a saját oldalamat. Még nem követ itt senki,én követek pár embert és eléggé tetszik. Jó benne, hogy üzletek és boltok, online store-ok megadásával vagy éppen márka kiválasztásával egy egyszerű kedveléssel a csodás ruhát és kiegészítők, beauty termékek hozzáadódnak a lapunkhoz. Mindenféle tudnivaló így a tarsolyunkba kerül általa, az ártól az elérhetőségen át  minden. Még erősen ismerkedem vele, de arra rájöttem, hogy itt is vannak ,, Contestek", ahol van esély értékes termékre szert tenni ha a szerencse minket fogad a kegyeibe.






















Nini, időközben lett egy követőm :') Tök jó! Apropó, látjátok azt a képeken, hogy hogy találtok meg az adott helyeken, ha szeretnétek kövessetek bátran, általában visszakövetem a követőimet!

Nektek mely oldalak adnak nagy erőt, jókedvet és inspirációt?


soksokpuszim:



Nincsenek megjegyzések: