2014. március 30., vasárnap

Weekly Pictures 2014.03.30.


Halihó nyuszik!

Elérkezett ez is, a március vége, a nagy óraátállítós nap. Régen hoztam már heti összefoglalót, mert nem kattintottam sokat, de a jóóóóóó idő kihozza a kedvet a fotózás iránt belőlem, sok szép növényt és színt lekapok, így lássuk miket mutatok meg most ebből itt nektek :)


Kiscsokor. Ez az ibolya valami eszméletlen szép, és a százszorszépek se semmik. Éppen az orvostól tartottam hazafelé( ugyenis a héten elkapott a nyavalya) amikor megláttam az árokparton a sok aranyos virágot, és párat leszedtem, hazahoztam. 


Eddig nem értettem ezt a nagy sportcipő-futócipő mizéria dolgot, majd felpróbáltam ŐT. Szerelem volt első felhúzásra. Ha én lehetnék hamupipőke nekem ugyan ne hozza a hercegem az üvegcipellőt, csak ezt az extrakényelmes Fila darabot :) 


Heti pillanatkép. Örömforrások fillérekért. Nem tudom miért van fejtetőn. 


Névnapom is volt, de szeretem az ilyen napokat, egyből süt a nap és egy napig nem hagyom,hogy akármi kedvem szegje! Itt az anyuéktól kapott meglepik láthatóak de természetesek sok szépet kaptam Istitől is, Mónitól folyamatosan kapok meglepetéseket, szóval előre kaptam egy szép órát és egy édes kis kézműves nyuszit aki hű társam az éjjeliszekrényemen azóta is, és annyira lányos! Imádom <3


Kedvenc, egyszerűen gyönyörű!


A már emlegetett Móni ajándékok! Most mondjátok meg, nem rabul ejtőek? :) 

Nektek hogy telt a hetetek? Remélem jól!

Sok puszim: 






1 megjegyzés:

djkaty írta...

De jók ezek a képek! A kis csokorról készült a kedvencem, de valahogy mindből csupa kedvesség árad :-)