2014. március 22., szombat

essence mono szemhéjpúder teszt - 75 purple clouds ( holographic effect)

Sziasztok Csibék!

Elérkezettnek láttam az időt a teszt elkészítéséhez az új szortimentes essence vásárlásom egyik termékének bemutatásához, méghozzá a holografikus mono csodásan irizáló szemhéjpúderéről. Az árnyalat a 75-ös számú purple clouds, és amikor megláttuk az állványon és a tesztert a kezemre kentem, hát majdnem elájultam az eredménytől. Egy erős, csodásan irizáló lila csillámos rózsaszín csík lett a tesztelésem eredménye. Aztán meg is vettük, hazahoztam a saját példányomat és elkezdtem használatba fogni a munkahelyemre, de csak szolíd hétköznapi sminkekhez. Lássuk, mi most a véleményem róla!



Így nézett ki teljesen új állapotában. Nagyon szép ugye? Nézzétek a sok lila és rózsaszín csillámot, egy álom. Ez ám a holo hatás a javából!




Elkezdtem használni. Ahogy a felső réteg pedig kopni kezdett, eltűnt az a nagyon intenzív csodás csillámlás és fény, és maradt egy tompább, enyhébb verziója ennek, de én nem ezt akartam és nem is ezt vásároltam meg! Tudjátok hol találkoztam ilyennel utoljára? Egy nagyon olcsó női magazinhoz csatolt kis trió szemhéjpúdernél ahol nem számítottam igazából semmire. Eléggé furának tartom, hogy ha egy darab színért kiadok egy 500 forint körüli összeget, akkor nem azt kapom amit elsőre látok, bár azért nem olyan drasztikus a helyzet mert legalább fénye van még ezek után is, csak a nagyon erős csillámlása tűnt el. Tehát nem mondom, hogy nem lesz ez egy jó is eleme a sminkjeimnek és nem használom majd, mert fogom.


Itt még közelebbről láthatjátok. Csak a jobboldalt használtam, a balt nem, hogy látni lehessen a különbséget. 


Ez a kép napfényben készült.



Hogy mi a véleményem tehát: NEM VENNÉM MEG ÚJRA, legalábbis nem tudom. Bár nem olyan vészes a helyzet, de mégis azt érzem nem adja ugyan azt az eredményt mint a legelején. Ennek ellenére tetszik.

Ezek után Ti megvásárolnátok? Jártatok már így essence szemhéjpúderrel? Ha igen melyikkel?

Puszillak benneteket:



1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szép a színe. Én épp azért nem veszem meg az Essence csillámcsodáit, mert teszterek alapján tudom, hogy csak a teteje olyan. És mivel szeretem a csillámos szemhéjpúdereket is, így csak olyat veszek, ami teljesen az.
De ettől függetlenül ennek a színe csodás. :)