2014. április 1., kedd

Libbenő ballon

Sziasztok lánykák!

Szerencsére beköszöntött a tavasz, így ismét van lehetőség az outfitek és ruhás összeállítások fotózására. Télen nem szeretem ezt túlzottan, főleg nem a szabadban, mert nagykabát, sál-sapka, abból pedig nem jó levetkőzni a jeges levegőben. Na de majd most, már lehet ismét a természetben fényképezni a szetteket :)


Idén már egészen időben sikerült beszereznem ezt a ballonkabátot, mert előre elterveztem, hogy egy ilyen darab mindenképpen kell szerény kis gardróbomba. Volt már bőrkabátom, farmerkabátom, de ilyen ,,libbenős" ballonom még soha. Azonban nem állt szándékomban súlyos tizenezreket otthagyni és borsos árat kicsengetni érte, így az álomdarabomra ismét egy Hádában leltem rá csodás áron! 





A képek a belvárosban készültek, főleg a várban, egy nagyon kellemes tavaszi napon, amikor a levegő már érezhetően langyos volt. Imádom ezt,és a városi panoráma is csodálatos volt!

Ballon- MNG
Nadrág- TOPSHOP
Cipő- Ázsia
Kék felső- S. Oliver
Óra- ebay
Fülbevaló- F&F
Táska- Atmosphere

2 megjegyzés:

Csipkelány írta...

Nagyon jó kis összeállítás, nagyon csinos vagy. Az táska egy álom :)

Unknown írta...

Ne is mond, nincs átmeneti kabátom amit felvehetnék most hogy a vastag bőrdzsekiben rohangálás már kezd vicces lenni (bár reggelente még elég hideg van) Nekem is nagyon kellene egy kabát, de a felhozatal elég silány. Mindig is tetszett másokon a tiedhez hasonló ballonkabát, de rajtam borzalmasan áll: a gombok szélesítenek ha feltalálnák a cipzáros verziót talán..... :D