2014. április 6., vasárnap

Az első áprilisi : Weekly instaPictures 2014.04.06.

Sziasztok!


Ha engem kérdeztek, csak úgy rohan az idő,tessék,már itt is az április és így az első heti összefoglaló ebből a hónapból! A heteim is repkednek, a napjaim fárasztóak, itt a tavaszi fáradtság ami teljesen rám nyomódik, mire oda jutok, hogy kezdek valamit magammal munka után már huppanok is az ágyba és szó szerint 15 mp alatt képes vagyok elaludni, akárhol, ülve is. 




Ezen a tavaszon jöttem rá, hogy mennyi szépséget is rejt ez az évszak magában. Eddig is értékeltem és szerettem, de teljesen most döbbentem rá mennyire odavagyok ezért az évszakért, meg a sok virágért, az illatokért és színekért. Egy új nagy szerelmem a MAGNÓLIA, vagy ismertebb nevén tulipánfa, ami a legszebb fa amit valaha láttam az óriási krémes rózsaszín csodavirágaival... Szereznem kell egy ilyet én már látom :) Magokat már rendeltem, de próbálom úgy alakítani, hogy jövő tavaszra legyen egy kis fánk is ami virágot hozhat!


Az aktív piacozás eredménye általában a különböző külföldi újságok beszerzése. Vogue, Elle és textiles újságok. A mostani választásom egy dupla német Elle kiadásra esett, ezt értem is, és gyakorlom is vele a nyelvet, plusz nagyon ígéretesnek tűnt, főleg 400 Ft-os potom összegért a kettő egyben. A másik textiles újságról lesz poszt, de még félig van kész a hozzá járt kis keychain, majd meglátjátok :)


Fotóhelyszín, ami meglepően jól mutat outfit háttérként, a héten ezt a bejegyzést is hozom!


Egy szokásos reggelen a szokásos munkába bandukolva egy kis szépség meglátása akár a természetben, akár az állatvilágban mindennél többet jelenthet a léleknek, figyeljetek a kis részletekre is!


Outfit részlet, az egyik új kedvenc nadrágom ez a darab amit hihetetlen áron szereztem és igazi tavaszi must have volt számomra, nem hagyhattam ott és de jól is tettem :)

Nektek hogy telt a hetetek?

Sok puszi:




1 megjegyzés:

djkaty írta...

Tényleg csodás az a nadrág! :-) Megy a magnóliafához is :-)