2014. április 13., vasárnap

A Glamour nap margójára

Sziasztok Csibék :)

Rengeteg helyen hallhattatok most a Glamour-napokról, a kedvezményekről, kritikákról és véleményekről, sőt, talán a saját bőrötökön is tapasztalhattátok azt a rohamot ami a péntektől a ma estig tartó időszakra jellemző volt. Azért beszélek múlt időben, mert én már első -második nap letudtam mindent amit szerettem volna, ezért nem is tudok nagyon a mai napra mit mondani, de biztos van aki most kap észbe, vagy ma ér rá.
Rengeteg helyen olvastam már véleményeket az újsághoz kapcsolódó kedvezményes napokkal kapcsolatban, ezek azonban nem fognak befolyásolni, hiszen tudtam mire számítsak, tavaly és tavalyelőtt is átéltem, és nem tudom minek köszönhető, talán az alapos tervezésemnek és utánajárásomnak,de az idei volt eddig a legeslegjobban zökkenő- és csalódás mentes  akcióm, amit kijelenthetek, sikeresen zártam és nagyon sokat spóroltam.


Itt látható a csoportkép mindenről, amit sikerült beszereznem

Tehát én már az első napon nekivágtam a shoppingnak. Első körben a Dm-be mentem, ahol a szokásos sminkpultok előtti tolakodás fogadott, a kis tini lányok nem tudtak dönteni melyik szempillaspirált vegyék meg,és mit sem törődve a maradék 5 másik emberrel szó szerint pofátlan módon elbarikádozták az egészet. Ne értsetek félre, nem zavart, kivártam a sorom. Csak nekem olyan fura ez, annyira láttam rajtuk az ,,el vagyok ájulva magamtól" életérzést, hogy az már szinte mellbe vágta az ember lányát, és ennyi idősen nem, hogy nem Glam napoztam, de nem is sminkeltem magam extra fedésű alapozóval és társaikkal, amik közül még válogattak. Ők tudják! 
Visszatérve, a hosszas tipródás után végül a Maybelline szempillaspirál -50%-át kihasználva jött velem haza egy spirál, amihez Colorama körömlakk járt ajándékba, és egy már általam kedvelt ám rég elfogyott színt választottam mellé. Ezen kívül egy barackos- rózsaszínes She rúzs és egy Elséve sampon ami nagy kedvencem lett landolt a kosárkámban. Futás a kasszához, fizetés és irány a Rossmann.

A Rossmann-ban már nyugisabb volt, de egy két lökést itt is elszenvedtem, de ez semmi volt a Dm-es rohamhoz képest. Amúgy a Dm-ben eléggé rossz, nem éppen friss állagú sminktermékek is kint vannak, főleg a drágább márkák polcain, erre igazán figyelhetnének, nem is beszélve a Max Factor lefosztottságáról, kb. mint egy kopasztott tyúk. Ja és a Maybelline púltról is csak leszedném a már megromlott körömlakkokat.
A Rossmann-ban a Garnier Micellás vizére pályáztam, mert nem tudtam, hogy a Tescoban 999 Ft, kupon nélkül. Jellemző. Sebaj, megvettem ott és kaptam mellé egy BB krémet amit amúgy is használok, tehát még jobban is jártam. A másik egy tavasziasan, enyhébb pirosító volt amire ácsingóztam, végül erre használtam fel a Rossmann kupont és hoztam el olcsóbban az essence egyik verzióját.
Ezután jött a H&M. Csak jött velem az álomtáska, és a kis balerina is, ugyanis egyeztettem a felsőbb illetékesekkel akik zöld utat adtak a büdzsét is alaposan átgondolva, így most már elmondhatom, hogy a csodaszép táska az enyém, nálam lakik és nem adom senkinek :)

A második napon pedig a Tescoban jutottam még két bikini felsőhöz, ugyanis az eleve akciós termékekre is járt a kedvezmény az F&F-nél, így itt is elég jó kis üzletet csináltam, nem is beszélve arról,hogy végre kaptam a nem túl kis melleimre való felsőrészt!

Tehát mindent összevetve, az óriási tömeget a boltokban kibírtam, sikeresen nyugtázom a dolgot és nagyon örülök mindennek, alig várom, hogy használatba vehessem őket :)

Nektek,hogy sikerült az akció? Vettetek valamit?

Puszi:



5 megjegyzés:

Viki Esztergályos írta...

Gyönyörű táska!!! *.*

Igen, vettem pár dolgot én is, épp' ma írtam róluk:
http://sminktukor.blogspot.hu/2014/04/glamour-napok-avagy-nagy-tavaszi.html

Unknown írta...

Csini a táska, én is vettem egy f&f példányt, I-M-Á-D-O-M!!! :) Ez a táska teljes áron mennyibe került?

Monika írta...

De jó dolgokat vettél :-) nem tudod, hogy a Garnier akció meddig tart? :-)

hajnoca3 írta...

Örülök,hogy nektek is jól sikerült a Glam nap :) A táska 9999 Ft teljes áron, van még fekete és babakék színben, amúgy mind csodás de ezt a színt tudom a legjobban passzintani a ruhatáramba, ezért emellett döntöttem és van hozzá egy vállpánt is! Adok linket: http://www.hm.com/hu/product/16778?article=16778-D

A Rossmann akciót nem tudom, de megéri nagyon és egy próbát megér ha benézel egy közeli üzletbe! Esetleg az akciós újságot belinkelem neked: http://www.rossmann.hu/images/akciosujsagpdf/akciosujsag.pdf - Én átnéztem de lehet elkerülte a figyelmem!

A linket pedig köszönöm, belesek! :) Mindig érdekelnek az ilyen posztok!

djkaty írta...

Ó, ez a táska tényleg csodaszép, a babakék meg egyenesen nekem való lenne. Na, majd talán egyszer :-)