2014. április 10., csütörtök

Glamour napi tervek

Hát, nem tudom, reménykedni merek csak,hogy a gyorsan eltervezett utam valóban gyors, kellemes, és sikeres lesz. Talán első nap még nem lesz akkora roham, inkább a hétvégén. Főleg vidéken nem olyan rossz a helyzet, mint Pesten. Elkészítettem egy komplett listát, az útiterv is a fejemben él. Sok ismerősömtől hallom, hogy idén inkább hagyja is az egészet a fenébe, mert nem akarja a tömeget, a tolakodást, a tömött sorokat. Főleg olyanoktól akik Pesten vagy egyéb nagyobb városokban próbálkoztak, nekem azért nincsenek rossz tapasztalataim, maximum annyi, hogy nem találtam semmi extrát amire beválthattam volna a kupont.

Amiket nagyon szeretnék:





























Ez a kiindulási listám:

Garnier arcápolási termék - 30 %: ebből egy micellás vizet fogok venni mert a Vichy verzióm fogyóban van és nagyon megszerettem. Könnyen lehozza a sminket, nyugtat, szagtalan, nem hagy semmi fura érzetet.

Elséve sampon vagy balzsam - 50%: rátaláltam a nagybetűs samponra a piros-fehér flakonos regeneráló Elséve személyében, így nem kérdés az utánpótlás megvétele, így ráadásul féláron.

Rossmann dekorkozmetikai termék - 50 %: Egy gél lakkra pályázok essence-éktől, ugyanis szert tettem egy UV lámpára, már minden megvan, alap és fedőlakk, használom is és zselés körmökkel nyomulok amik nagyon tartósak és nekem éppen erre van szükségem. Kiszemeltem egy szép fedőlakkot az essence-től, ami jól fog jönni, fél áron pedig nagyon de nagyon megéri!

Loreal hajfesték - 25%: gondolva előre a következő hajfestésre, ami még nem most lesz, tervezem megvenni a következő hab állagú festéket olcsóbban. Feltéve ha találok megfelelő árnyalatot, mert csak azért,hogy vegyek olcsóbban, olyat ami nem jó, nem vásárolok.

Ami még érdekel az a Loreal dekorkozmetikai termék -50%, és a Max Factor dekorkozmetikai termék -50%, ha találok olyat amire szükségem van, vagy nagyon nagy vágyam, akkor fél áron lehet elhozom.

És a talán lista:





























H&M - 20 % 

Erről a listáról a cipő a biztos listára kúszott, mert letörött az egyik kedvenc tipegőm sarka, szükségem van több ,,babacipőre" (én így hívom a balerinát :D ), szóval a H&M-ben fogom szerintem ezt beszerezni. A táska sajnos szerintem csak álom marad, mert baromi drága, de olyan szép, sajog érte a szívem....

Hát ez lenne az én elgondolásom, aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle! Remélem minden amit tervezek :) Hozom majd a végkifejletet még a héten! Remélem nektek is sikerül mindent bezsákmányolni amire vágytok. Mik az elképzeléseitek?

Puszi:, jó vásárlást :




Nincsenek megjegyzések: