2014. április 29., kedd

Rossmann-os váráslás a múlt hétről

Sziasztok Drágák!

Telnek a szürke hétköznapok, de a múlt héten szükségem volt pár dologra, így beugrottam a Rossmann-ba, és megvettem őket! Mindent egy képen mutatok meg nektek, mert van amiről lesz bejegyzés külön, vagy teszt is akár. Szóval, lássuk, mikre csaptam le!


Pár dologgal csaltam, mert nem a Rossmannbol van, hanem máshonnan, például a Glamour magazin, amit már ki is olvastam azóta, és a szájfényt is használatba vettem amit hozzá adtak. Egyre több kis méretű magazinhoz is jár az ajándék,és ez nagyon jó irány szerintem. Vettem egy szemránckrémet, tudom, még nem kellene, de a szemem alatti karikákkal szeretnék kezdeni valamit, meg szerintem az ápolás nem lehet probléma, így majd éjszakára fogom használni, heti 1-2 alkalommal. Mivel nagy Scrapbook-os lettem, kellettek színes tollak, amikkel még inkább fel tudom dobni a kis inspirációs füzetemet, amibe azokat a képeket ragasztom, amiket megtartanék, legyen az akár egy újságból kivágott kép, egy csokipapír vagy akár egy matrica, kis történetekkel, hogy miért emlékezetes az adott dolog, vagy csak szimplán ihletadó, vagy vágyom rá.. nem is mondom tovább, mert írok majd róla! :) A lényeg, hogy a tollak nagyon olcsók voltak, a tűfilcek is, és nagyon szépen fognak, csillognak is, tuti csajos cucc! 



Innentől pedig már a Rossmannos dolgokról szeretnék nektek mesélni!

Szerettem volna illatosítót a szobámba, mert gyertyát gyújtani már nem mindig van kedvem, főleg nem a tavasz közeledtével. Elég kedvező áron tudtam megvenni a drogéria saját márkás kis készülékét, azt a szempontot előtérbe helyezve, hogy a későbbiekben az utántöltő se legyen hozzá egy vagyok. Egy trópusi illatot választottam, amiben a kókusz dominál és még valami virág illatot is kiérzek belőle. Csak be kell dugni a konnektorba, és már pár perc elteltével érezhető az illata, szóval nagyon gazdaságos kis dolog, szerintem sokáig ki fog tartani nálam. 

Aztán kellett még valami a pattanásaimra, mert nem tudom miért, egyszerűen úgy néz ki a fejem, mint tini korom óta talán soha. Az arcom egyik oldala totál pattanás, a másik picit szebb, de a nyakamra is átterjedt már. Gyanakodom egy alapozóra, nem is használom azóta és már többféle dolgot használok rájuk, szóval így egy hét alatt egy teljesen új bőrápolási rutinom alakult ki, amiről majd fogok írni, mert egy dolog nagyon, nagyon bevált! Itt egy színezett stiftet és egy átlátszó gélt vettem, nem csodaszerek, szárítják ugyan a pattanásokat,de el nem bántak vele, de a sima mezei ragyákra szerintem tuti hatásosak, főleg a színezett stift! Ami még plusz pont tőlem a terméknek, hogy akciósan jutottam hozzá, kb 400 Ft volt egy doboz. 

Nemsokára jelentkezem, tervezem a posztok előre megírását és amúgy is több időm lesz most erre, szóval készülök,ja és egy játékot is tervezek ám! :)

Köszönöm, hogy benéztetek, millió puszim:





3 megjegyzés:

Unknown írta...

A színezett stift nekem is felkeltette az érdeklődésemet, de aztán mégse vette meg. Kicsit sötétnek tűnt,de ennyiért tehetnék vele egy próbát. Esetleg lehetne kérni róla egy első benyomásos, rövidke bejegyzést róla meg arról a gél állagú termékről?

Unknown írta...

Az Essence dolgokról mindenképp legyen teszt,nagyon kíváncsi vagyok rájuk:)

hajnoca3 írta...

Sziasztok,igen akkor minél előbb készítek tesztet! :)