2014. április 21., hétfő

essence- gel nails at home

Sziasztok Drágák !

Még nem is tudom, talán egy hónappal ezelőtt érkezett meg az UV lámpám, amit nagyon-nagyon kedvező áron sikerült beszereznem e-bayről. Egy 9W-os alap, kis világos lila készülék érkezett hozzám, előbb mint hittem, nagyon hamar ideért. Aranyosan néz ki, tetszik a színe, és sokkal nagyobb mint amire számítottam. Úgy gondoltam, hogy mivel rengeteg körömlakk van a birtokomban, az essence gel nails at home-ot fogom kipróbálni, mert ennek a segítségével a sima lakkjaimmal készíthetek gél manikűrt.


Amit megvettem, az a zselés alaplakk ami lehúzhatóvá teszi a lakkozást, a felület tisztító és egyben fertőtlenítő lötyi, és a fedőlakk. Nem volt egyszerű, elsőre el is szúrtam, mert nem tudtam mennyire vastagon kenjem fel, mennyi ideig várjak. Sajnos valamiért nekem semennyi idő nem elég arra, hogy ezek az essence lakkok megkössenek 100%-ig. Kikisérleteztem, hogy ha körülbelül 10 percig hagyom a lámpa sugarai alatt, majd a legfelső ragacsos részt letörlöm egy baba-popsi kendővel, akkor szép marad a felület, nem ragad és tökéletes.




Így néz ki az alap zseléréteg. Ez tehát lehúzható. Szerintem már itt is látható a szép fény, és alap amit kaptam a segítségével. Azóta számos verziót elkészítettem, a tartósságával elégedett vagyok, sokkal könnyebb így a lakkozást, nem kell annyiszor megtennem mint amúgy.



Tádááá, ez volt az első ilyen lakkom,kicsit még béna ,de az enyém volt :)




Volt már bordó.....

..... és rózsaszín is :)

Nektek volt már készítve a körmötök ilyen módszerrel? Mit tapasztaltatok? Esetleg azért ragadhat a teteje, mert az essence termékkel van gond?

Sok puszim: 





Nincsenek megjegyzések: