2014. február 2., vasárnap

Weekly Pictures- 2014.02.02.

Szép vasárnapot nektek Drágák!

Rohannak a hetek, sajnos velük együtt rohanok én is. Nem mondom, hogy unalmas héten vagyok túl, volt itt minden a munkahegyektől kezdve az egyetemi nyílt napon át a jégen csúszkálással eljutva melózni minden! Hoztam is képeket a hetet lezárva ezzel és egy kis mesével melléjük, mik is történtek!






























Nagyon nagy öröm ért, ugyanis a postás hozott nekem valamit a héten, pontosabban valamiket :) A csomagban sok-sok fontos vitamin lapult Rozinak, valamint ez a két csodaszép kézzel készített kis apróság, egy süni és egy kismadár, a feladó pedig az én Dráááága Mónikám volt, akiről már meséltem,hogy betegeskedik, innen is küldök neki sok jobbuláspuszit! Köszönöm még egyszer <3
Már kint is vannak az ágyam felett, továbbá találtam egy eszméletlen szép csomagolópapírt, amikből képeket készítve tettem hangulatossá a kis alvóhelyem környezetét, a dekorációs tapadós szívecskék pedig egy papírboltból vannak. Még nyílik a dupla virágú jácintkám is, nagyon hamar kivirágoznak ezek a növények, aztán a a jó idő eljöttével mehetnek ki az udvarra a kis kertünkbe!






























Hozzánk is ideért a tél, esett a hó és elég nehézkesen sikerült útnak indulnom az egyetemi nyílt napra. Nem szegte kedvünket azonban Istivel a dolog, szuper híreket kaptam a továbbtanulással kapcsolatban, így úgy néz ki akkreditálással mehetek mesterszakra, ami nem egyenesen vezet tovább az alapszakomtól, de nem kell hozzá az eleve elrendelt alapszakot elvégeznem, ezzel is nyerve három évet! Ha felvesznek és összejön, akkor Közgazdász humán területen fogok tanulni, HR-es szeretnék lenni, csak két év a mesterszak, mellette tudok dolgozni is, és elvégeztével kezemben lesz egy szakmai felsőfokú nyelvvizsga, egy Közgazdász ( HR vezetői) végzettség és remélhetőleg sok álláslehetőség is befigyel majd :)





























Természetesen pénteken reggelre megáldott minket az ég az ónos esővel, csúszkálva-rettegve toporogtam be a munkahelyemre, háromszor majdnem elestem, ezzel közeli állapotba kerültem a szívrohamhoz, eléggé necces volt. Takaríthatnák jobban a járdákat és olyan utcákat-útvonalakat, amerre a sok diák, valamint dolgozó igyekszik a munkás hétköznapok forgatagába. Az F&F-nél kapható ez az írtó aranyos és nagyon puha mamusz, tegnap voltunk Tescozni, Istitől egy szép fülbevalót is kaptam, majd le is fogom fényképezni. Elárasztotta az áruházat az Angry birds halom, annyira puhák és jól néznek ki ezek a plüssök, de körülbelül több tízezer fortintért kell ahhoz vásárolnunk, hogy az akciós matricákat összegyűjtve ötszáz forinttal kevesebbért zsebelhessük be a jómadarakat. Talán jobban megéri megvenni simán, nem? :))
Vaniliás Coca Cola régen volt, aztán eltűnt és csak Cherry Coke maradt, pedig olyan finom volt! Aztán egy Goods Marketben ráleltem, 2 , azaz KETTŐ hetet viaskodva önmagammal vettem egyet, mert azért nem mondom, hogy egy sima Coca Colához mérten olcsónak mondható volt. Sajnos nem olyan intenzív benne az aroma mint régen, hiába, ez sem a régi.

Mint látjátok mozgalmas hetem volt, a fent említettek mellett pedig sok munka, korai kelés és késői hazatérés jellemezte a napjaimat.

Nektek jó hetetek volt? Szívesen veszem ha elmesélitek mik történtek veletek! Továbbá nem tudom feltűnt-e,de új fejlécet és külsőt adtam a blognak, mind a saját kezem munkája, a rajz is :)

Köszönöm,hogy velem vagytok, sok puszim:


3 megjegyzés:

Kristóf Mónika írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen kedvesen kívántál jobbulást. <3

Unknown írta...

Kedves Hajni!
Lenne egy izgalmas kérdésem hozzád, a részleteket e-mailben megírnám. Mivel nem találtam fenn az e-mail címed, kérlek ide írj: shoppingkiralynok@gmail.com :) válaszolok.

hajnoca3 írta...

Mónikám, ez természetes :) <3

Niki, írtam neked e-mailt! :)