2014. augusztus 4., hétfő

Budapest, Te csodás

Sziasztok!

Amikor voltam múlt héten a Rimmel sajtótalálkozóján, szerencsém volt pár boltba is betérni, körbenézni és a Deák utcán nézelődni. Tudom,hogy aki pesti, annak ez nem nagy ügy, de én, aki ritkán kerülök fel, nagyon élveztem. Főleg a világmárkák kirakatai fogtak meg, a nagy nevekhez az ajtón belesve csak ámultam és bámultam. Persze a város is szép volt, mint mindig, és gyönyörű volt a Duna és a partszakasza. Erről hoztam most pár képet, mert úgy érzem itt a helye a kis digitális naplómban :)




Mondhatni kissé tetszik a kígyómintás nude darab 



A hely, ahol 1200 Ft alatt nem iszol semmit. Kissé drágállom, inkább a Mekiben ittam egy jegeskávét, mert azt nagyon szeretem....



Abszolút elmondható, hogy pesten könnyebb olcsóbban divatosan öltözködni. A sok leárazás miatt csak kapkodtam a fejem, és kaptam is egy tök jó pólót és egy bőr hatású rövidnacit potom 2 ezer Ft-ért a New Yorkerben, ami az itteniben szerintem több lett volna... itt valahogy nincsen annyi és akkora akció mint a nagyvárosban. Eleve adott, hogy kevesebb a bolt, de könyörgöm, itt konkrétan egy felsőt nem kapok 2000 ft-ért...


Imádom az erdei gyümölcsös joghortjukat



Nem tudom fel mernék-e ülni erre, mert azért a magasban szoktam szédelegni, de nagyon szép volt így élőben.



Amilyen nagyon meleg volt, szívem szerint belemártóztam volna ebbe a szökőkútba 

Ti szeretitek Pestet? Köszönöm, hogy itt voltatok,sok puszim:




Nincsenek megjegyzések: