2014. augusztus 10., vasárnap

Katy Perry legújabb dobása: Royal Revolution

Sziasztok Csibelányok!

Remélem jól telt a hetetek és a hétvégétek is, a néhol lezajlott hatalmas viharok ellenére is. Képzeljétek, kaptam a Coty csapatától egy szuper hírt, ezzel együtt egy szuper kis videót is, mely Katy Perry új, Royal Revolution nevet viselő parfümjének a bemutatkozó kisfilmje, első körben lássuk tehát ezt:


"Illatot viselni olyan érzés, mintha valami láthatatlan, pazar páncélt öltenénk magunkra. A Royal Revolution illattal arra szeretném bíztatni a nőket, hogy éljenek saját törvényeik szerint,  vállalják fel szépségüket, legyenek magabiztosak. Mindezek olyan titkos fegyert adnak a kezükbe, amivel minden akadályt legyőzhetnek.”

                                                                                     - Katy Perry

Nekem elsőre furcsa volt, hogy rajzfilmről beszélünk, de aztán elkezdtem felidézni az emlékeimet, és nem jutott hirtelen eszembe egy másik olyan parfüm sem, aminek a promója nem valós emberekkel, szereplőkkel készült volna. Ekkor jöttem rá,hogy nem is volt rossz ötlet ez a kivitelezés...

És mi lenne, ha én magam is egy fújással ebből az illatpermetből ilyen varázslatos erőre tennék szert? Biztosan valamilyen jó dologra használnám, ez nem is kérdéses, na persze nem magammal kapcsolatosan. Tudjátok mennyire sajnálom azokat az állatokat, akiken kísérleteket végeznek, fogva tartják őket és mindenféle vegyszerrel bombázzák a testüket a szépségipar áldozataként, szenvedés a napjuk, és mindenféle betegségnek teszik ki őket azért, hogy mi emberek kozmetikumokhoz juthassunk . Ha lenne egy ilyen parfümöm, átváltoznék egy édes kis macskává mint a videóban, így bejutva a tesztlaborba. Ott az éjszaka közepén visszaváltoznék emberi alakomba, és titokban kinyitnám az összes kis rabtársam ketrecét, kiszabadítva őket ezzel! Segítenék nekik kiosonni, így ezentúl már szabadon, új gazdáiknál, szenvedés nélkül élhetnék tovább az életüket :) Ha elsőre pedig nem találnának új lakhelyet, akkor ebben is segítenék nekik, egy üveg varázserő szerintem sok mindenre elég lenne, talán még erre is. 


 Aki olvas, az tudja, hogy én hatttttalmaaaaas Killer Queen ( továbbiakban KQ) fanatikus vagyok, az az én illatom, finom fűszeres és nőies, bár nyárra kicsit sok, ezért most mást használok, majd írni is fogok róla, de most hagyjuk. Ami tetszik, hogy a KQ kiadások után, hiszen biztosan tudjátok,hogy volt egy második, lila színű enyhébb,lágyabb verziója, ismét maradt az üvegcse, amit egyszerűen gyönyörűnek találok és a szobám egyik előkelő dísze azóta is, hála az én drága Móni barátnőmnek, akinek azóta sem tudom eléggé megköszönni, hogy ezzel a szépséggel lepett meg.
Tehát maradt a kristály üvegcse, a királyi logós kupak, csak a szín váltott kékre.


Fejillat
Rózsaszín frézia
Gránátalma


Szívillat
Szantálfa
Narancsvirág
Jázmin szirom

Alapillat
Kökény
Pézsma
Vanília orchidea



Parfümőr: Pierre Negrin, Firmenich


Terméksor :
TERMÉK
Ár
KATY PERRY ROYAL REVOLUTION
EDP 15ml
5799
HUF
KATY PERRY ROYAL REVOLUTION
EDP 30ml
8399
HUF
KATY PERRY ROYAL REVOLUTION
EDP 50ml
10999
HUF
KATY PERRY ROYAL REVOLUTION
DEO NATURAL SPRAY 75ml
2999
HUF

Tetszik a doboza is. Valahogy így látatlanban talán kicsit frissebb illatnak képzelem, nem annyira fűszeresen édesnek mint az előzőeket. De ami a lényeg, hogy JÖN!.....és én alig várom, hogy megszaglászhassam.

Ti szeretitek ezt a parfümsorozatot ? Hogy tetszik a videó?

Puszillak benneteket: 






1 megjegyzés:

Megaera írta...

Valamilyen csoda folytán még a Killer Queen-t sem szimatoltam még meg, de esküszöm ha legközelebb drogériában járok megteszem :D És remélem akkor már ezt az újat is szemügyre tudom venni :)