2014. augusztus 31., vasárnap

Képes beszámoló - mi történt mostanában

Sziasztok Blogcsibék !

Itt vagyok, ragyogok! Már előre befényképeztem pár tesztet is, remélem tetszeni fognak majd :) Ma azonban egy kis képes beszámolót hoztam nektek, pár aranyos dolgot szeretnék megmutatni ami számomra kedves. Mindegyikhez mesélek is kicsit.



Ezt a tündéri kis plüsst egy eurós boltban láttam, nagyon fájt érte a szívem, mert a sünis gyűjteményemben nagyon szépen mutatott volna. De az igazi nagy vágyam amit keresek régóta, az egy sünis bögre és egy sünis felső, remélem egyszer meglelem őket.


Kivirágzott anya tőlem kapott orchideája. Csodálatos magenta pink színű, és azóta az egész fürtnyi virág ott pompázik már a konyhánk ablakában. Akárki akármit mond, az egyik legszebb virág bizony az orchidea.


A nagy Alexandrás leárazások engem is beszippantottak, mikor egyszer Istivel betévedtünk a plázai boltba. Nagyon olcsón kínálták ezt a kötetet, tetszett is az ismertetője, így elhoztam. Sajnos még nem volt időm elkezdeni, de remélem ősszel-télen erre is sor kerül majd.



Ez még a Székesfehérváron vett dolgaim kis képe. Az újságnak mondjuk előfizetője vagyok, de ezt is akkor bontottam ki, így felkerült a képre. 


A négy egyik szerencsés nyertes közé kerültem, aki megkaphatta a Coty Hungary-tól Katy Perry új parfümjét. Most csak ennyit mutatok, mert csodás az üveg és az illat és minden, de erről egy külön posztot szeretnék írni. 


Megkóstoltam a levendula fagyit. Mikor először olvastam, alig hittem a szememnek, hogy ilyen van, de nagyon kíváncsi lettem, így muszáj volt ebből is egy gombócot elnyalogatni. Szerencsére jó döntésnek bizonyult és ha tehetitek kóstoljátok meg, mert nagyon finom és különleges.


A dm-ben a Revlon szempillákat kissé leárazták. Mondhatni már nevetséges áron kínálják a több ezres műszempillákat, így kettőt én is elhoztam potom 99Ft/ csomag áron. Szerintem ha benéztek még találhattok, mert pénteken a veszprémi boltban is volt még elég sok.

Nekem így teltek mostanában a napjaim. Ismét itt a szeptember, ismét itt az iskola, a munka mellé. Meglátjuk mi sül ki ebből :)

Kitartást a diákoknak és ne szomorkodjatok, addig jó amíg tanulhattok. Tudom, nehéz elhinni, de így van :)

Sok puszi minden Csibének:





Nincsenek megjegyzések: