2014. augusztus 17., vasárnap

Székesfehérvár 08.15.

Sziasztok Lányokfiúk!

Szánom- bánom bűnömet, hogy nem tudok gyakrabban írni, de nagyon nehéz hetek vannak mögöttem, és ami időt tudok, a blogra fordítom. Most már lesz időm postázásra és ügyintézésre is a héten, szóval kicsit remélem lazább lesz! A lényeg, hogy pénteken szabin voltam, és kirándulást szerveztünk Istivel, ami nagyon jól sikerült.
Székesfehérvárt tűztük ki célul, mert vásárolni is akartunk neki táskát, nekem Yves Rocher tusfürdőket, meg valami sünis relikviát a gyűjteményembe, de ez sajnos nem jött össze. Majd talán legközelebb, de most elmesélem nektek, miket láttunk,és milyen volt, sok-sok képpel körítve.


A vasútállomás ilyen kívülről. Éppen felújítják

Elég hamar odaértünk, nyugodt utunk volt, igaz egy kicsit idegesítő volt egy néni és az unokája akik elkezdtek körmöt vágni a vonaton .Ezt magyarázza már meg nekem valaki, hogy mi visz rá egy embert arra, hogy a lábkörmét a tömegközlekedésen vágja le? Fúj.
A belvárosba nehéz volt eltalálni, se egy tábla, se egy utcanév... szóval nem egy turista barát hely, az fix. Nagy nehezen az útvonaltervező és az emberek segítségével odataláltunk, és plázáztunk, nézelődtünk, megnéztük a belvárost.


A néni szobra, szerintem sokan hallottatok már róla. Gyanítom szerencsét hoz az orrának a dörzsölése, azért olyan fényes 


Országalma


Bijou Brigitte-ben beújítottam egy napszemüveget kemény 300 Ft-ra leárazva





Végül sikerült mindent megvenni amit akartunk, Istinek találtunk egy szuper Nike táskát a Hervisben, én gazdagabb lettem egy Yves Rocher vásárlói kártyával, 3 db tusfürdővel és egy napszemüveggel. A belváros nagyon szép volt, tetszett. Igazából még sok időt el tudtunk volna tölteni együtt ezen a helyen.


Voltatok már fehérváron? Szeretitek ezt a várost? 

Köszönöm, hogy elolvastatok, puszillak titeket:




2 megjegyzés:

mdollasnails írta...

én fehrévári vagyok,imádom a szülővárosom!!!!!!!!!!!

B. Dóri írta...

Nagyon jó nap lehetett. :) Én régebben voltam Fehérváron, szerintem szép város, mostanában csak átutazok rajta, ha Pestre megyek.