2013. július 19., péntek

A lányos Lovely paletta tesztje


Szijjasztok!

A tesztek folytatódnak! Ma egy paletta kerül terítékre, méghozzá a Lovely-tól! Szerintem ez a márka rendkívül sokat és látványosan fejlődött az utóbbi időben, az áraik azonban emellett is megőrizték kecsegtetően kellemes, és pénztárcabarát szintjüket! A lakkjaik is óriási választékra nőtték ki magukat, a szempillaspiráljaik is szép számmal gazdagodtak, remélem hasoló radikális és nagy újítások lesznek majd a pirosítóik terén, és kapunk még sok szépen pigmentált palettát, és monó-t is!


Sokszor van a márkánál -25%-os leértékelés ami tök jóóó, ekkor csaptam le erre az ötös palettára. Szép színei vannak, lilás- rózsaszínes árnyalatokkal, vidám, cukorkás smink készítésére alkalmas. A csomagolás jól zár, teljesen masszív, nekem tetszik,hogy átlátszó a teteje, látom a színeket. Könnyen nyitható-zárható, letisztult a szokásos kis Lovely felirattal az elején.


Itt láthatóak a színek szépen sorban, a pigmentáltságukra nem panaszkodom, a képek ugyanis alap használata nélkül készültek. A kedvencem a 2., 3., 5., 6. szín, jó tehát szinte mind na :D


Itt közelebbről láthatjátok milyen szép, de ha rákattintotok nagyobb felbontásban az igazán látványos!

Nagyon elégedett vagyok vele, mindenképpen ajánlom nektek, többféle színkombinációban megvehetitek, aki esetleg nem csípi ezeket a nagyon lányos színeket, talál kedvére való összeállítást, abban biztos vagyok! Majd szeretnék tőlük szempillaspirált is kipróbálni, de perpill nem következik ez be, mert kettőt is tesztelni fogok az elkövetkezedő időben és amíg azok el nem fogynak nem vásárolok újat!




Ti vettetek már tőlük palettát? Szeretitek?

Köszi,hogy benéztetek, soksoksoksosoksok puszim: Hajnitok

3 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Imádom én is a sajátom, bár kékben van meg, az egyetlen gond, hogy eléggé porol, így a sietős reggeleken nem ez az első, ami eszembe jut.. :P

Bellala írta...

Ez a verzió van nekem is,nagyon szeretem. Nedvesen szoktam használni, úgy intenzívebbek a színek, és nem potyorászik annyira, illetve kicsit veszít a durva csillámosságából és így tökéletes nappali sminkekhez is.

Unknown írta...

nagyon szép :)