2013. július 2., kedd

Nyereményjáték eredményhirdetés!!!!!

Először is köszönöm nyuszik,hogy jelentkeztetek a játékomra! Tegnap este lezártam a játékot, ma pedig sorsoltam, és én már tudom ki nyert, a random.org volt a segítségemre. Előbb azonban megmutatom a nyereményt, ugyanis ígértem meglepit is, amit most láthattok majd először! :)


A nyeremények tehát:
1 db Lora Bad Girls stylist lash effect Max Mascara, vízálló szempillaspirál
1 db Lora Glitter eye pencil - fekete csillámos szemceruza ami brutál jól fog 
1 db Lora Lipstick- 600-as élénk pink árnyalatú krémes rúzs
1 db Balatonszelet, hogy aki nem jut le ténylegesen a tóhoz annak is jusson belőle :)
1 db NYC in a NYC Minute Quick Dry nailpolish- lágy, pasztellsárga lakk , 034-es árnyalat, fantázianeve: Giallo


 Majd.....


A jelentkezőket szépen felírtam, összesítettem kinek mennyi esélye lett, ezek alapján soroltam fel a számokat hozzájuk a jelentkezés sorrendjében! Majd a random.org oldalra kattintottam és sorsoltam!

A nyertes pedig nem más, mint a 74-es sorszámhoz tartozó: CS.SZANDRA 

Gratulálok neked Szandra! A postázásra maximális időintervallumra 2 hetet kérek. Írok e-mailt. Ha a nyertes 1 hétig nem jelentkezik , akkor sajnos újra kell sorsolnom! 

Aki nem nyert se csüggedjen, mert tervezek apró nyereményjátékokat is még a nyár folyamán, lehet lesz villámjáték is!

Köszönöm,hogy olvastok és követtetek Bloglovinra is, millió puszim: Hajnitok

3 megjegyzés:

Dalma ( : írta...

Gratulálok! :/

cs.szandraa írta...

enyhe szívroham, mikor megláttam a nevem :DD
ment az e-mail, eszméletlenül örülök, soha semmit nem nyertem még :DD
köszönöm szépen itt is! :)

Orsi Szemán írta...

gratulálok! :)