2013. július 11., csütörtök

Beauty haul- Dm és Eurós bolt

Szijjasztok!

Vettem pár apróságot, amire szükségem volt a nagy nyár közepette! Ezeket szeretném most megmutatni, lesz amiről lesz teszt is!


Dm:

Szeretem a Dm-et, újabban jobban talán mint a Rossman-t. Itt egészen pontosan két terméket hoztam haza, egy Alverde cseresznye és mandula illatú deót, ami jellege lévén nekem inkább testpermet, állítása szerint azonban 24 órán át tart és véd az izzadás ellen, lehet majd kipróbálom. Mindenesetre nekem jobban esik ezt magamra fújni a nagy melegben mint egy parfümöt, a testpermet illata pedig nem tetszett, ezért őt hoztam el!

A másik amit itt vásároltam szintén egy testpermet jellegű termék, amit a Balea gyárt. Kellemes, nincs illata és frissítő. Főleg akkor az igazi, ha hűtve tároljuk és utána fújjuk magunkra. Strandon pedig a hűtőtáskában cipelem, így kellemesen üdít a két csobbanás között.



Betértem még egy eurós boltba is, amit nagyon szeretek, nem olyan régen nyílt a pályaudvar mellett. Rendkívül kedvező árakon lehet hozzájutni máshol jóval borsosabb árú termékekhez. A Dove tusfürdő az egyik kedvencem, és úgyis fogyóban van az előző, jönnie kellett.
A kis pink tárolót az ékszereimnek vettem, és jött még a kosaramba egy pink Lora rúzs is, teszt hamarosan!

Nektek mik azok a dolgok,amik újabban felkeltették az érdeklődéseteket?

Soksok puszim: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: