2013. július 14., vasárnap

Mini nyuszi vs. e-bay

Nem régen ért ide az egyik édes kis e-bay rendelésem, egy nyuszis gyűrű! Imádom, nagyon aranyos szerintem és egy egyszerűbb outfitet is fel lehet vele könnyedén dobni!

 Vaku nélkül, csillog a drága

 Vakuval



Nagyon kedvező áron vettem, 0,92 $ volt, szerintem simán megérte! Nagyon szeretem az e-bayt, mert rengeteg bolt azokat az ékszereket és kiegészítőket forgalmazza mint amik ott elérhetőek, naná, hogy nem ezeken a jó árakon, hanem 3-4 sőt 5x-ös haszonkullcsal dolgoznak akár, azért ez elgondolkodtató.

Szeretitek az e-bayt? Készülök róla egy hosszabb bejegyzéssel, már kész a szöveg csak még a kedvenceimet válogatom hozzá majd e-bayről :)

Puszijaim: Hajnitok 

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Nem szeretem a gyűrűket, de ez tényleg űber cukker! *.*

Monika írta...

Nagyon cuki, linket tudnál adni? :) köszi :)

hajnoca3 írta...

Persze! :) Én tőle vettem és minden rendben ment : http://www.ebay.com/itm/400401136048?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649