2013. július 3., szerda

Az én havi kedvenceim: Június

Sziasztok !

Összegyűjtöttem a júniusi kedvenceimet, próbáltam tényleg a legtöbbet használt és a szívemnek legkedvesebb dolgokat beválogatni a kis kupacba :)



 Balea Diamond Sparkle Deo- Amikor először használtam nem tetszett. Mintha nem használt volna kellőképpen, ezért hagytam is. Aztán valahogy úgy alakult, hogy adtam neki még egy esélyt, azóta a második flakont nyüstölöm és most teszi a dolgát. Nem értem, de örülök,mert nagyon kedvező az ára, és finom az illata, Dm sajátmárkás termék.

Gliss Kur kétfázisú hajpermet UV szűrővel, festett hajra- Mindig is használtam hajpermetet, előtte Schauma-t, de Gliss Kurra akartam váltani. Egyszer már volt Fekete tubusos, keratinos, az is jó volt, de annak markánsabb volt az illata mint ennek, amit nagyon szeretek! Nekem bevált, és örülök, hogy védi a hajam a napsugarak káros hatásától, továbbá nem szívja be a hajam a dohányfüstöt sem annyira ha előtte ezzel kezelem, és valaki rágyújt a közelemben!

Johnson&Johnson búzacsírás sampon- Egyik barátnőm adta, mert neki zsírosodott tőle a haja. Rozikát szoktam vele fürdetni, aztán elfogyott a samponom,és csak ez volt itthon, ezért lecsaptam rá nincs más alapon. Jól tettem, számomra kellemes az illata, és jó érzés vele hajatmosni, kellően habzik. Sokkal jobb mint a kamillás, mert azt is kipróbáltam mikor előzőleg Rozit azzal pancsoltattam!

Leopárdmintás napszemüveg- Egy Ázsiában jutottam hozzá, nagyon jó áron. Nagyon régóta szerettem volna konkrétan ilyen formájú leos szemüveget, meglett, imádom.

Virágos hajcsatok- H&M leárazás, egy pár volt 250 Ft, és mivel szeretem feldobni a hajam valamivel így elkísért a pénztárhoz és hazajött velem!

Spar Budget cukormentes energiaital- hideg, olcsó, finom , kell ennél több?


Menta óra- Ebay-ről rendeltem nagyon jó áron, 500 Ft volt kb, imádom.

Karkötő- Nagyon nagyon drága barátnőmtől kaptam, azóta nehezen lehet lerobbantani rólam, igazi kis szerencsehozó amulett lett számomra és nagyon kedves a szívemnek!


Essence parfüm- Az új limitált kiadás darabja. Amint megszaglásztam beleszerettem és ez a románc tart azóta is. Lehet,hogy veszek még egy üveggel,de nem bánnám ha állandó része lenne a parfümöknek. A Rio-ra hasonlít az Escadatól,de hát az árak közti különbség határai a csillagos eget veregetik két popsival! Tehát nekem must have!

Ezek voltak tehát a kedvenceim, most is használom őket, biztosan sokat újra fogok vásárolni! Ti ismeritek valamelyiket?

Sok puszi: Hajnitok

2 megjegyzés:

cs.szandraa írta...

nagyon tetszik az órának a színe :)

Eleni írta...

Az Essence parfüm meg van nekem is, tényleg nagyon finom az illata :)