2013. július 17., szerda

Catrice korrektorpaletta- teszt

CATRICE ALL ROUND CONCEALER


Sziasztok kedves olvasók!

Ma egy korrektortesztet szeretnék nektek bemutatni. Jó ideje lelkesen használom már ezt a Catrice 5 árnyalatban pompázó korrektor palettát, ami az állandó szortiment része, és szerintem ez rendben is van így!



Egészen eddig nem volt szükségem egy igazán tartós- erősebb fedésű korrektorra, régebben még a stiftes essence verziókat részesítettem előnyben, majd hébe-hóba esetlegesen tekerős-csavarós ecsetvégű, halvány társaikhoz nyúltam, amik inkább voltak highlighterek mint korrektorok jómagam véleménye szerint. Azonban csúnya baleset ért, egy rosszul elsült gyantázás és nem várt allergiás reakció következményeként úgy néztem ki napokig mint egy szájonvágott rozsomák :( Először sebes lett, piros, majd besötétedett a heg és hámlani kezdett. Mindenki azt hitte, hogy véletlenül rosszul alapoztam le magam, ezért kellett keresnem valami jobb fedésű terméket. Ekkor döntöttem emellett a kis szuper paletta mellett, mely ár-érték arányban számomra kedvező döntésnek bizonyult.


Kinyitva így néz ki, erős műanyagból készült doboz, jól záródik, nem lötyög, nem nyílik ki véletlenül a táskánk mélyén sem, valamint nem keverednek össze benne a színek. Kis helyen elfér, nagyon vékony, kényelmesen lehet egy női táska vagy neszeszer része akár.


Abszolút nem kelt gagyi benyomást, kellemes és könnyű használni. Ami plusz pontot érdemel tőlem az az, hogy kikeverhetjük a saját bőrszínünknek megfelelő árnyalatot, hiszen a sínek között különböző ,,bőrszínű" fedőkrémek kaptak helyet, melyek keverhetők tetszés szerint. Ezt egészíti ki a rózsaszín és barack, valamint zöldes-mentás árnyalat. Ugye a bőrpírra ajánlatos kenni a zöldes színt, mely ellensúlyozza, a szem alatti karikákra pedig melyek a kékes színekben pompáznak mehet a rózsaszín és barack szín, illetve ezek keveréke. Megmondom őszintén, a rózsaszín árnyalatokat még nem alkalmaztam, de a zöld és a bőrszínűek nekem tökéletesen működtek.



Itt lehet látni mekkora is maga a kis dobozka. Szeretem a Catrice termékeit, csupán az áraik szabnak határt a vágyaimnak olykor, mert a limitált szériás cuccaik között is bőven akadna ami beleugrana a kosaramba ha nem lenne szintr minden ezer ft felett :( De van akinek ez még az olcsó árkategória,én sajnálok sok ezreket otthagyni sminktermékekért megmondom őszintén, persze egy krém-alapozó vagy bb krém az kivételt képez.

Mindent összevetve, tőlem pozitív véleményt kap a termék,  bátran ajánlom nektek!


Ti szeretitek ezt a terméket? És mit gondoltok magáról a Catrice márkáról?

Köszönöm,hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajnitok



3 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem nem vált be.Elég hamar -igaz az én bénaságom miatt - szétesett a fedele és igazán csak egyetlen szín volt az ötből amit kitudtam használni. Pont fordítva vagyok, mint te: korábban ezt használtam, de az utóbbi időben inkább a folyékonyabb, "tekerős" essence korrektort használom szívesebben vagy most épp a Bourjois alapozó/korrektorát.
Ezt a korrektort leszámítva főleg szemhéjpúdereket használtam a márkától és azokkal elégedett vagyok, szép színek és kevésbé poros állagú.

Unknown írta...

szép színek :)

hajnoca3 írta...

Látjátok csajok ez ilyen, mindenkinek más válik be :)