2014. július 10., csütörtök

Born Pretty Store - 0,99 dolláros Lucky bagek

Sziasztok!

Annyit nézelődtem már a Born Pretty Store-on ( a továbbiakban BPS), hogy kedvet kaptam egy rendeléshez még a múlt hónapban. Volt nekem kuponkódom, ami nem működött, aztán akárhonnan kerestem kuponkódot az sem, így letettem a komolyabb rendelésről, viszont a kíváncsiságom hajtott, így két 0,99 dolláros Lucky bag-et azért betettem a kis képzeletbeli kosaramba.
Izgatottan vártam, mit is fogok kapni, aztán egyszer csak ideérkezett a csomagom. Egyben kaptam meg a két rendelést, ami érthető, és izgatottan bontogattam fel a csomagolásokat, amik jelentem bombabiztosak voltak, csillagos ötös!


Nagyon Hello Kitty-re vették a figurát, ugyanis mindkét részben volt egy körömmatrica csomag, ami az ikonikus cicát ábrázolja, de nem bánom mert nagyon aranyos és majd kipróbálom őket, szóval ennek örültem. Jött mér körömmatrica, tudjátok az az egész felületes, körömtetoválás amit még sosem próbáltam de kíváncsi vagyok rá, valamint Chanel logós és nagy gyöngyös masnis körömre ragasztható ékszer, ami nekem kicsit nagy, műkörmökhöz tudom esetleg elképzelni, ahol masszívabban lehet rögzíteni, de nem baj, nagyon édesek és valami DIY projekthez jók is lesznek.


Összességében ahogy az árakat vesszük, megérte a rendelés, hiszen egy körömmatrica csomag ára már jóval a 0,99 dollár felett jár, én meg több mindent is kaptam ennyiért. Aranyosak a dolgok, elég változatos is, és szerintem egy próbát nem kell sajnálni az ilyen lehetőségektől.

Ti rendeltetek már ilyet?

Sok puszim:



3 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) írta...

szuper dolgokat kaptál, a HK-s matricák nagyon tetszenek. :)
a kód pedig valószínűleg azért nem működött, mert az akciós termékekre nem vonatkozik a -10% sajnos. :(

SzilviaA írta...

Én rendeltem régebben hármat és mindhárom csomagban ugyanaz volt, két-két ív 3D matrica és egy-egy öntapadós körömdíszítő szalag, örülök, hogy te szerencsésebb voltál :)

hajnoca3 írta...


Tyű, ezt nem is tudtam! Viszont amikor először pakolásztam a kosaramba, akkor mintha lett volna nem akciós dolog is,és nem vonta le :/ No mindegy :)

Nekem is a HK matricacsomagok a kedvenceim :))