2014. július 31., csütörtök

Rimmel sajtótájékoztató

Sziasztok !

Nem is tudom,hol kezdjem az élménybeszámolómat. Tegnap, életem első hivatalos sajtótájékoztatóján vettem részt, amit a Coty Hungary Kft. szervezett, a Rimmellel közösen. Soha nem voltam még ilyenen és mindig vágytam rá,és végre én is elmehettem egy ilyen eseményre a többi lánnyal, akiknek az írásait és videóit rendszeresen követem. Nagyon fura volt élőben látni azokat az arcokat akiket amúgy csak a monitoron át ,,ismertem" eddig, de nagyon jól esett mikor a bemutatkozásnál többet is azt felelték: ,, tudom ki vagy!"- mert erre nem számítottam és nagyon meghatott :)



A rendezvényt a Hotel Marriott-ban rendezték, a csodálatos szállodában. A szoba és maga az egész épület varázslatosan szép volt, elvégre egy öt csillagos intézményről van szó. Amikor beléptünk a helyszínre, majdnem elájultam, mert csodálatos volt az egész, a panorámáról nem is beszélve. Mindenhol Rimmel-es párnák, és a kedves hostess lányok, sok-sok sminktermék, elrejtve még a virágok között is, kedves arcok és isteni italok.



Bemutatkozott az egész Rimmel csapat, és ismertetőt is tartottak nekünk többen is, ami nekem személy szerint tetszett! A fiatalos megközelítés különösen megfogott, továbbá a kedvesség és figyelmesség, hogy még a körmeinket vagy sminkünket is elkészítették ha szerettük volna. Én kaptam is egy szép körmöt, majd lentebb megmutatom. 


A Rita Ora körömlakk kollekcióról is esett pár szó, ami a hideg színektől a meleg árnyalatokon át tartalmaz 6 darabot. Mindet az énekesnő közreműködésével választották ki. Azt is megtudtuk, hogy mely vonalat mely modell képviseli, így esett szó az új Kate Moss kollekcióról ami ősszel érkezik el a hazai boltok polcaira. Lesz benne egy különösen érdekes szempillaspirál, ami argán olaj tartalmának köszönhetően azt ígéri, hogy táplálja is őket. Ez egy nagyon szép bronz színű csomagolást kapott. Emellett lesznek még krémes szemhéjceruzák amik többféleképpen is alkalmazhatóak, alapozók amik könnyed viseletet ígérnek.


Itt láthatjátok milyen szép volt a kilátás 






Sminkbemutató


Kerekes Vica is eljött a találkozóra hiszen elfogadta a márka felkérését a tesztelésre és arcát adja hozzá. Nagyon kedves volt amúgy, közvetlen, aranyos lány .



Én ezt a körmöt kaptam, nagyon szép és Rita Ora lakkjaival készült 


A végén pedig ezt a szuper kis csomagot is kaptuk, virágot és egy hatalmas Rimmel-es párnát <3 

Mindent összefoglalva nagyon emlékezetes volt, nagyon hálás vagyok a lehetőségért és köszönök mindent, remélem még lehet részem ilyenben, mert nekem ez sokat jelent és örök élmény marad.

Hogy tetszett a kis bemutatóm?:)

Köszönöm, hogy bekukkantottatok, millió puszim:





4 megjegyzés:

B. Dóri írta...

Biztos jó volt, amint látom, nem unatkoztatok. :)

Megaera írta...

De szuper, biztos jó élmény lehetett :)

hajnoca3 írta...

Nem unatkoztunk bizony! Remélem még sok ilyenre eljutok,és akár veletek is találkozhatok majd, nagyon jó lenne :))

Unknown írta...

Uuuu Kerekes Vicának nagyon tetszik a haja,hasonló színű van nekem is,csak sajnos nem ennyire vibráló és "tüzes" :/ Tud valaki a White Hair-ről hogy tényleg tartós festékeket használnak e ? Mert jó lenne már egy olyan festék,ami nem kopik ki 1-2 hét alatt....