2014. július 7., hétfő

MAC- Marge The Simpsons kiadás '14. ősz

Sziasztok!

Mint nagy smink mániákus, természetesen én is mint a többi blogger, nyomon követem a különböző általam kedvelt márkák új szortimentjeit, trendkiadásait. Nekem egy MAC termékem sincs még a borsos árának köszönhetően, egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy ekkora összeget kiadjak egy szem rúzsért, pirosítóért, pedig gyönyörűek. Sok kollekciójuk fogott már meg, általában egy-egy darab belőlük a szívemnek kedvesek lesznek, ám most, a Simpson család kollekciójára nagyon felkaptam a fejem, mert annyira aranyos, vicces és jópofa, hogy ha én gazdag lennéék.. dádádáddá... na szóval ha sok soksok pénzem lenne, lecsapnék rá. És ezek után mondja valaki, hogy a desing nem adhat el dolgokat :) A MAC twitter oldalán tette közzé az első képet amit megláttam :


Temptáliás információk szerint augusztus 28-án lesz először elérhető a kiadás, szeptember 4-én kerül boltokba, de hozzánk nem tudom mikor ér ide. 
Ami a legjobban tetszik, az a pirosító. Kellemes igazán szép pink színt tartalmaz, rajta Marge Simpson csábos tekintetével, nagyon jó!
A másik kedvencem a paletta. A lila szín a kedvencem belőle,a mellette lévő rózsaszínnel nagyon szépen mutathat, főleg ha jó a pigmentáltsága, de ahogy nézegettem a MAC termékeinél ezzel nincs gond. 
A szempillaspirál csomagolás tetszik, de nekem nem lenne rá szükségem.A tusnál is ez a helyzet. Azonban a kampányfotó szuper, igazán a  rajzfilmre jellemzően bohókásra sikerült.

Nektek mi a kedvencetek a kollekcióból? Van már MAC terméketek? Tényleg szuper a minősége?

Puszillak Titeket: 



2 megjegyzés:

Lucus írta...

Még nincs MAC termékem, de egy Paint Pot-ot már régóta szeretnék :) Jól néz ki ebből a kollekcióból a pirosító :)

Addy írta...

Imádom ezt a kollekciót :) a kelly osbourne is vmi álom :) nekem van pár mac termékem és meg kell, hogy mondjam fantasztikusak. amit nagyon ajánlok az alapozójuk ( én zsíros bőrre a studio fix fluid-ot használom), blot púder ( napi 2szeres használat mellett is több mint egy évig kitartott), és a rúzsaik ohh ( riri woo tökéletes vörös brutál tartós és mac creme d'nude natúrszín) , pirosító ismegvan több mint egy éve és alig fogyott, tényleg tökéletes termékeket árulnak, csak hát borsos áron bár minden fillért megér ( mondjuk mikor megnéztem az amerikai oldalukat és láttam h kb amit itthon 6 ezerér árulnak rúzst ott 3 ezer kb akkor kicsit sajnálom, hogy Magyarországon ilyen árak vannak )