2014. július 27., vasárnap

Ismerjétek meg Rokkót!

Sziasztok Szépségeim!


Szeretnék nektek bemutatni valakit, aki szerintem ezentúl néha fel fog tűnni a blogon, akárcsak Rozmók, az édes sünlánykám. Ő nem más, mint Rokkó, a kutyusunk. annak idején meséltem nektek Gubanc távozásáról,ami nagyon megviselte a családot, ezért sokáig nem is éreztük elérkezettnek az időt egy új kutyus befogadására. Azonban az élet mást hozott...


Egy ajánlat, hogy kaphatunk egy kutyust, teljesen lázba hozta a családot, ő amúgy egy kis bichon lett volna, csak sajnos nem jött össze. Ám ekkor már annyira beleéltük magunkat, hogy nagy volt a bánat. Nem tétlenkedtem egy rossz éjszaka után elkezdtem bújni a netet, így leltem egy hirdetésre, melyben megbújva ott lapult a mi kis pöttöm manónk, Rokkó.
Nem tudom emlékeztek-e a ,,kengurus" Rocko's life nevű mesére ami a Nickelodeonon ment, mindig eszembe jutott mikor az új kis jövevény nevére gondoltam, így lett Rokkó, és milyen jól illik a Rozi mellé, Rozi és Rokkó <3


Ez a kis csöppség egy 8 hetes pekingi palotapincsi. Igazán játékos, és a megismerkedésünkkor a két kis testvérével vártak ránk. Ő választott minket, azaz hozzám jött oda,és megnyalogatta a kezemet :) Felkaptam és a döntés megszületett, jön velünk. Napról-napra fejlődik, csak az első éjjel sírt, most már teljesen otthon érzi magát. Kapott egy szép kis alvópárnát, amit nagyon szeret, ugrál rajta és élvezi, hogy visszapattan. Mindennek tud örülni, amikor reggel lemegyek a földszintre, már csóválja a kis farkincáját és vár a lépcső alján. Ugat, igazi energiabomba ez a kutyus, már most a szívünkbe zártuk. 
Ami nagyon édes, hogy amikor vizes, körülbelül akkora mint egy serdülő korban lévő cica. Annyira picike, hogy csak macskanyakörvet tudtunk neki venni, ám azt is ki kellett lyukasztani mert nagy volt rá. Irtóra fél a hajszárítótól, és amióta megrángatta a partvist, az eldőlt, haragszik rá :))
Nagyon féltem, hogy Rozika nehezményezni fogja az új jövevényt. Nos, jelentem semmi baj, igaz el vannak különítve, idefent a szobám továbbra is csak és kizárólag női szektor, Rozikáé és az enyém. A kis drága sünim ugyanúgy viselkedik, eszik, és rosszalkodik mint eddig. Mutatok róla is egy friss képet, de fogok róla hozni Rozi rovatot, mert régen volt <3


A kép a héten készült, éppen megkapta az új abszolút bio csutkaalmot, amit nagy nehézségek és vadászat árán végre sikerült beszereznem neki a Fressnapból. Édesem nagyon örült neki, imádja azóta is és élvezettel túrja, fúrja, majd elnyúlva szunyókál nagyokat rajta.

Köszönöm,hogyha megnéztétek a kis kedvenceimet!

Sok puszim:


4 megjegyzés:

Kitti írta...

Nagyon édes :) Gyerekkoromban nekünk is volt pekingi palotapincsink...

djkaty írta...

Kívánom, hogy ez a szőrcsomó sokáig Veletek legyen, nagyon kis édes <3

Bogee írta...

Jajj de édes *-* Nekem is Pekingim van, és ezek a kutyuk energiabombák :D A miénk 10 éves, és úgy játszik meg rohangál, mint egy kölyök :D

Dora írta...

Jaj de édes kis kutyus!! Nagy kutyaimádó vagyok, néha órákat töltök azzal, hogy kiskutyás képeket nézegetek (állítólag ez csökkenti a stresszt, és energiával tölt fel minket, olvastam erről egy cikket régebben :D) De persze Rozika is nagyon aranyos :)