2011. szeptember 30., péntek

Az eddigi legjobb arcmaszk - Holttengeres

Sziasztok


Eléggé zsíros a bőröm és valamit tennem kellett már , majd jövő héten akarok én is a bb krém imádók táborához csatlakozni , de addigis akartam valamit ami kicsit csillapítja ezt a fényesedést , a pattanások előbújkálását . Gondoltam kipróbálok valami egészen pénztárcabarát jószágot , és nagy szerencsémre és örömömre egy annyira jót fogtam ki , hogy húúúúúú .



chantelle van a csomagra írva , nem ismertem de mondom 150 ft körüli összegért simán megér egy próbát , főleg , hogy ezért kétszer használhatom , két adagot kapok . Este nagy buzgón ki is próbáltam . Első körben azt mondanám el róla , hogy sokkal sürübb ragacsosabb mint az általam eddig használt ilyen termékek . Nem tudtam ez most jó vagy rossz , de szépen befedte az arcom és ez jó volt . A csomagon az áll , hogy 10 - 15 percig kell fent hagyni , kb ennyit volt fent nekem is , vagy kicsit többet mert nem mértem az időt . 


Ezt csak erős idegzetűeknek :D Szóval tudom , hogy veszett bénán nézek ki , de így látjátok milyen is a cucc . Ilyen zöldes színű amúgy , de az esti fényviszonyok miatt vaku kellett . Miután letelt az idő , le kell nyilván mosni . ekkor ért az első örömteli meglepetés . Olyan finom sima volt a bőröm , éreztem ahogy feszül , a pattanások sokkal kisebbek lettek , visszahúzódtak . Oké , gondoltam ez szép és jó , de holnapra úgyis elmúlik ez a szuper érzés , sőt már lefekvésre nem ezt fogom érezni . Ám egész este ilyen volt , még mikor álomra hajtottam a fejem is . De a legnagyobb megdöbbenés másnap reggel ért , ugyanis még mindig feszült a bőröm , éreztem azt a jó érzést és nem volt fényes a bőröm , a pattanásoknak alig láttam a nyomait . Azt hittem nem jól látok :D Szóval 5 / 5 abszolút nekem a cucc , főleg ennyiért , szerintem majd feltankolok belőle egy fél életre valót :D

Nektek mi vált be ?

Puszi : Hajni  


6 megjegyzés:

Kingu írta...

HŰŰŰHA,ki kell próbálnom!
Hol vetted? :))

Nina írta...

Pont ma próbáltam ki:) én vettem még uborkásat is :) nekem az illata tetszik és tényleg puhává varázsolja a bőrt!

hajnoca3 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
hajnoca3 írta...

Rossmann-ban . Nagyon meglepően jó ár érték arányban :D Én is kiakarom próbálni a többit is !

A. írta...

A Himalaya herbals Mud Pack masz. 1100 ft körül van egy tubus,ami nekem 1 évig elég volt,heti használat mellett. Tökéletes minden szempontból,azóta nem is nagyon próbálozok mással.

hajnoca3 írta...

Kremy , ez jól hangzik ! Hol lehet beszerezni drogériákban ?