2011. szeptember 17., szombat

Isana kézfertőtlenítő gél teszt

Sziasztok

Nem rég voltak képek arról , hogy milyen teszteket is akarok elkészíteni a következő időkben , de ehhez idő kell . Azonban az első áldozat , az Isana ( Rossmann saját márka azthiszem ) kézfertőtlenítő géljére esett . Kipróbáltam már többször , praktikusnak bizonyult . Illatosított , engem a folyékony szappanra emlékeztet , maga a géles érzés hamar elmúlik , nem zavaró abszolút , kellemesen száraz utána a kéz , tehát nem marad ragacsos . Szerintem tök praktikus , mert ha olyan helyen vagyunk , ahol nem tudunk kezet mosni , de enni szeretnénk , akkor is védve vagyunk a baciktól .


Kis tubusos , kis helyen elfér a női táskák nagy barátja lehet



Nekem tetszik , hogy kicsit gél állagú 

Szóval én  ajánlom nektek ezt a terméket , mert emellett még olcsó is . 

Ti használtok ilyen fertőtlenítőt? 

Puszi : Hajni 


Nincsenek megjegyzések: