2011. szeptember 20., kedd

Elmélkedés , avagy már 15 évesen modellkedni ?

Sziasztok

Ma folytatom az elmélkedős poszt sorozatomat , a mostani havi témának ( havonta 1 - 2 téma lesz ) , a modellkedést választottam . Az ötletet egy cikk adta , ami ma olvastam egy lányról , aki 15 éves és modellkedik , méghozzá nem csak hobbi szerűen , hanem világ szinten .

Ez elgondolkodtatott . Nyilván vannak előnyei és hátrányai és mindenkinek szíve joga mit csinál . De jó ez ? 15 évesen emlékszem énis azt hittem nagy lány vagyok , mert , hogy már 15 éves vagyok és középsulis . Utólag visszagondolva , na meg a mai annyi időseket nézve , hát nem voltam nagy :D

Előnyei akinek ilyen ambíciói vannak , hogy világot láthatnak , új embereket ismerhetnek meg , beletekinthetnek a kulisszák mögé , híresek lesznek jobb esetben , sok pénzt kereshetnek , de azért valljuk meg sok a hátulütője , a negatívuma is . Hiszen a sok utazgatás miatt nyilván barátokat veszítenek , de emellett tehetnek szer újakra is akár más kontinensekről is . De veszélyeket rejtenek a korai években a megbízhatatlan ügynökségek , a nagy pénzbefektetés stb stb . Jó az , ha egy 15 éves lány , már ilyen hamar kiszakad a családi fészekből ? jó az , ha ennyi idősen nem tapasztalja meg azokat az értékeket az életben , amiket meg kell tapasztalnunk gyermekként ? Nekem nem érne ennyit ez az egész , sőt ki sem bírnám a  távollétet I-től és a családomtól . Persze nem mindenki ilyen , ez egyértelmű és nem is baj ha nem vagyunk egyformák mert így kerek az élet . De jó ha a szülők egyengetik még egy ennyi idős lány életét és óvják őket , emellett persze nyilván a veszélyeknek is kevesebb hely marad , mert egy felnőtt körültekintőbb és nem dől be olyan könnyen a csillogásnak és a hírnév kecsegtető hívogatásának . Szóval összegzésül , senkit nem akartam megsérteni , senkit nem akartam befolyásolni , akinek ez tetszik csinálja csak , mindenki a saját életének a kovácsa , és nekem is nagyon tetszenek a modellek a kifutókon , annyira szépek !

Kíváncsi vagyok a véleményetekre , ti lennétek modellek ? Engednétek a 15 vagy kicsit idősebb kiskorú gyermekeiteknek ezt az életformát és munkát ?

Puszi : Hajni 


Nincsenek megjegyzések: