2011. szeptember 26., hétfő

Vásárlás , turis és nem turis , smink és ruha

Sziasztok

Ma kétszer is voltam vásárolni , egyszer egyedül mentem be a turiba , utána még egyszer anyukámmal is :D Meg máshol is voltunk , szóval jó kis csajos nap volt . Annyi jó cucc volt most a turiban , csak lestem , alig győztünk válogatni .

A turis szerzemények :


Vero moda kb 300 Ft 




H&M kb 500 Ft 

Nem turis : 


Bástya Vp 2999 Ft 


Rossmann , essence holo 299 Ft és Jimjams 199 Ft 


Kék holo 299 Ft 

Ti miket szereztek be már az őszre ? Vásárolatok már valamit ?

Puszi : Hajni


4 megjegyzés:

Dia írta...

meik turii?:)

Makeupcakes írta...

Ez a csizma nagyon klassz, pláne ennyiért....

hajnoca3 írta...

Szijasztok

Dia , a piac melletti , képzeld már egy külön teremben vannak cipők is ! Ma volt bálabontás , meg szerdán is lesz ! De én most leállok :D

Makeupcakes , szerintem is megérte :D

Renii írta...

Az a blézer nagyon tetszik. És 300forintért. :|| Szerencsés vagy :D