2011. szeptember 15., csütörtök

Az új cosmo

Sziasztok

Szeretem a női magazinokat , most éppen a Cosmopolitant vettem meg . Még nem olvastam el , de szemezgettem már belőle .


A címlap 


Ízelítő 


Ez a cipő , gyönyörű 



Dögös , csajos , ez a Cosmo 


Ez a smink olyan szép 


Na akkor Hajni , tanlásra fel :D 

Tartalmilag jó cikkeket találtam az újságban : 

Pasi 1x1
Pasik otthoni " használatra " 
Szexbiblia 
GG 
Best of karriertippek
Ezek mellett a divatanyag is tetszik 

A Glamourt is meg akartam ma venni , de sajnos még nem volt az újságárusoknál , pedig nagyon vártam már mert most lesz tele a kuponokkal amiket a Glamour napokon Október 7-8-9 -én lehet levásárolni . Ti vásároltok ezeken a napokon valamit ? 

Puszi : Hajni 


2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én is épp ma vettem meg:)Imádom ezt az újságot:)És a kis notesz hozzá nagyon cuki:P

hajnoca3 írta...

Szija

Igen , jó kis csajos :D